۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
انعقاد تفاهم‌نامه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای
معاون سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از انعقاد تفاهم‌نامه با ۱۳ مجموعه تولیدی برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافری خبر داد.

به گزارش بازار، حمیدرضا شهرکی گفت: در ایام اربعین بیش از ۲ میلیون جابجایی زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای توسط مجموعه حمل‌ونقل مسافر کشور انجام شد که کار بزرگی بود و پیگیر ثبت ملی آن هستیم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری گفت: تمهیدات لازم برای این موضوع در دولت فراهم شده است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از تسهیلات کم بهره برای خرید اتوبوس، مینی بوس، میدل باس و وَن برخوردار شوند.

وی افزود: برای توسعه و نوسازی ناوگان با ۱۳ مجموعه تولیدی تفاهم نامه منعقد شده است، البته تامین ناوگان از طریق واردات بر اساس ظرفیت‌های قانون بودجه سال جاری، مصوبه هیئت دولت و قانون ساماندهی صنعت خودرو نیز در دست اقدام است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: توجه به قیمت تمام شده، زمان‌بندی ارایه خدمت، دسترس پذیری و عادلانه بودن و نیز هزینه‌های مرتبط به تولید خدمت در صنعت حمل و نقل جاده‌ای مولفه‌هایی است که باید به آن‌ها توجه کرد.

وی یادآور شد: در حوزه حمل و نقل مسافر و تولید و عرضه این خدمت با طیف وسیعی از سلایق و نظام ارزش و مطلوبیت‌ها از طرف مردم به عنوان مسافر مواجه هستیم که می‌توان آن را مزیتی برای رقابت پذیری صنعت حمل و نقل برشمرد که باید از آن استفاده شود.

کد خبر: ۲۵۱٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha