۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
شرکت‌های دانش‌بنیان همدان با شرکت‌های تولیدی ارتباط برقرار کنند
استاندار همدان:

شرکت‌های دانش‌بنیان همدان با شرکت‌های تولیدی ارتباط برقرار کنند

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان باید با شرکت‌های تولیدی ارتباط برقرار کنند، گفت: فرایند تولید باید دانش‌بنیان دنبال شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد توسعه‌ اقتصاد دانش‌بنیان اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان باید با شرکت‌های تولیدی ارتباط برقرار کنند و ضمن آسیب‌شناسی، فرایند تولید را نیز دانش‌بنیان کنند.

وی با بیان اینکه نگاه رئیس‌جمهور و وزیر کشور در یک نگاه راهبردی به موضوع دانش‌بنیان کردن فعالیت‌هاست؛ گفت: مسیر اقتصادی کردن فعالیت‌ها و تولیدات را در ابتدای سال گذشته پیرو شعار سال، آغاز کردیم.

استاندار همدان افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ نگاه مأموریت‌محور به دانشگاه‌ها ابلاغ شد که در طول نزدیک ۲۰ ماه به دستاوردهای قابل توجهی رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: با توجه بحران آب در جهان و کشور، باید به سمت استفاده بهینه از آب و استفاده از ابزارهای دانش‌بنیان برای ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی حرکت کنیم.

قاسمی‌فرزاد افزود: در سازمان جهاد کشاورزی نیز به سمت تغییر الگوی کشت سنتی به شیوه‌های نوین و رویکرد تولیدات گلخانه‌ای حرکت کردیم.

‌وی تاکید کرد: با توجه به تاریخ کهن همدان دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌ گردشگری داشتیم و باید فعالیت عمده اقتصادی استان به سمت صنعت گردشگری حرکت کند

کد خبر: ۲۵۱٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha