۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران همدان
معاون جهادکشاورزی همدان خبر داد:

پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران همدان

همدان - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان همدان از پرداخت ۱۰۰درصدی مطالبات گندمکاران این استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این مطالبات ۶۱ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال بود.

به گزارش بازار؛ شهرام پرورش از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران استان همدان خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی این مطالبات معادل ۶۱ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال است که به طور کامل پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۴۱۰ هزار و ۸۲۲ تن میزان گندم خریداری شده از استان بود، افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه درباره کشت کلزا اضافه کرد: سطح زیر کشت کلزا در استان همدان تاکنون دوهزار و ۹۰۴ هکتار است که نسبت به سال پیش رشد دو برابری دارد.

وی با تاکید بر اینکه ۱۹ هزار و ۲۲ کیلوگرم بذر کلزا توزیع شده است؛ یادآور شد: کلزا محصولی استراتژیک است که در تناوب با گندم کشت می‌شود و در الگوی کشت استان تعریف شده است.

پرورش عنوان کرد: شهرستان‌های رزن، تویسرکان و نهاوند بیشترین میزان سطح زیر کشت کلزا در استان را دارند، اگرچه تمام سعی و تلاش ما افزایش میانگین عملکرد این محصول است.

وی با اشاره به اینکه سال زارعی گذشته خرید تضمینی محصول کلزا توسط کارخانه روغن‌کشی به عنوان مباشر شرکت غله انجام شد، اظهار کرد: امسال نیز بلافاصله زمان برداشت، محل و میزان خرید مشخص خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha