افتتاح نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و صنایع وابسته در تهران
صبح امروز انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و صنایع وابسته در تهران

­پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کفپوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش بازار، در مراسم گشایش این نمایشگاه محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت و عزت‌الله تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته با مشارکت ۱۴۹ شرکت داخلی و شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، چین، مالزی و تایلند با نمایش انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی، قطعات و ماشین آلات، پارکت، لمینت و سایر گروه‌های مرتبط در سالن‌های ۵-۶-۷-۸-۹-۱۰- ۱۱- ۲۷ و فضای باز برای علاقمندان عرضه کرده اند.

۱۴۵ شرکت داخلی و ۴ شرکت خارجی، به‌روزترین تجهیزات، خدمات و کالاهای خود را در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان، علاقمندان و فعالان این حوزه‌ها قرار داده اند و در کنار آن انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی، قطعات و ماشین آلات، پارکت و لمینت از جمله گروه‌های کالایی حاضر در این نمایشگاه هستند.

فرش ماشینی یکی از مهمترین بخش‌های صنعت نساجی ایران است که در چند سال گذشته توانسته فاصله خود را با سایر بخش‌های صنعت نساجی زیادتر کرده و در رتبه اول کالای صادراتی نساجی قرار گرفته است.

این نمایشگاه از امروز تا ششم آبان ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران ادامه دارد.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha