۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
حضور ایران در بازار مالزی نیازمند برنامه ای سنجیده است
نماینده تجاری ایران در مالزی:

حضور ایران در بازار مالزی نیازمند برنامه ای سنجیده است

همدان- نحوی، نماینده تجاری ایران در مالزی بابیان اینکه در مالزی فرصت‌ها و تهدیدهای زیادی برای بازار صادراتی ایران وجود دارد، گفت: حضور ایران در بازار مالزی نیازمند برنامه ای سنجیده است.

حمیدرضا نحوی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان انکه در مالزی فرصت‌ها و تهدیدهای زیادی برای بازار صادراتی ایران وجود دارد، گفت: به دلیل حضور تعداد قابل توجهی تاجر چینی و هندی در بازار وارداتی مالزی و قراردادهای خاص بین آنها، ایران اگر متقاضی حضور در بازار مالزی است باید دست به عصا و با برنامه وارد شود.

وی با بیان اینکه محصولات بهداشتی و آرایشی به شرط کیفیت می‌تواند بازار خوبی در مالزی داشته باشد، اظهار کرد: همدان می‌تواند محصولات و کالاهای کشاورزی به مالزی صادر کند.

نحوی با تاکید بر اینکه سیب، انار، سیفی‌جات و صنایع دستی نیز از دیگر کالاهای موردنیاز در مالزی است، افزود: در نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک همدان غرفه‌ تولید ماشین‌آلات کشاورزی وجود داشت که ذهنم را برای ورود این تولیدکننده به بازار صادراتی مالزی درگیر کرد.

نماینده تجاری ایران در مالزی گفت: مالزی کشوری در حال توسعه است و با سرعتی که پیش می‌رود می‌تواند جلوتر از کشورهای منطقه باشد.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha