۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
هزینه‌کرد ۸۱ میلیارد ریالی ایمیدرو در بخش پژوهش و فناوری
در نیمه نخست ۱۴۰۲ محقق شد

هزینه‌کرد ۸۱ میلیارد ریالی ایمیدرو در بخش پژوهش و فناوری

سرپرست مدیریت آموزش ایمیدرو اعلام‌کرد: این سازمان در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲، رقمی به ارزش ۸۱ میلیارد ریال برای بخش آموزش، پژوهش و توسعه فناوری هزینه کرد.

به گزارش بازار، فرهاد فرشاد افزود: این سازمان به دنبال ارتقای هم افزایی با شرکت های تابعه و وابسته در بخش آموزش، پژوهش و فناوری است

وی بیان‌داشت: هزینه های انجام شده برای برگزاری دوره های آموزشی منابع انسانی ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه در حوزه های مختلف، اجرای طرح‌های پژوهشی، حمایت از برگزاری همایش، تجهیز کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو، چاپ کتاب و مقاله و غیره بوده است.

سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو خاطرنشان‌کرد: ۲ نشست هم اندیشی و هم‌افزایی پژوهش ایمیدرو و بنگاه‌های منتخب در خرداد و شهریور به ترتیب به میزبانی مجتمع سنگ آهن سنگان و شرکت سنگ آهن گهرزمین برگزار شد.

وی اضافه‌کرد: در این نشست ها، بخشی از نتایج طرح های پژوهشی انجام شده توسط ایمیدرو و شرکت های تابعه ارائه شد. جلسه آتی نیز در اواخر آبان برگزار خواهد شد.

فرشاد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی این سازمان در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲، تصریح‌کرد: در این مدت، سه‌هزار و ۸۱۹ ساعت دوره آموزشی برای هفت‌هزار و ۸۲۹ فراگیر در حوزه بهره‌وری، پژوهش و توسعه فناوری، مدیریت عملکرد، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی، بودجه، اکتشاف، فنی مهندسی، معدن و صنایع معدنی، کارآفرینی و غیره برگزار شد.

وی ادامه‌داد: در بخش کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو نیز، به روزرسانی آرشیو الکترونیکی، به اشتراک گذاری فهرست طرح‌های پژوهشی از سال ۹۵ تا ۱۴۰۱ در پورتال آموزش، پژوهش و فناوری با هدف تسهیل دسترسی به دستاوردهای علمی و تخصصی مرتبط، تهیه فهرست نیازمندی های این سازمان برای خرید کتاب های فارسی و لاتین تخصصی روز به صورت الکترونیکی و غیره انجام شد.

این مسوول خاطرنشان‌کرد: موافقتنامه طرح آموزش معادن بخش خصوصی برای سال ۱۴۰۲ با شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز از جمله پروژه های آموزشی این مدیریت محسوب می شود.

کد خبر: ۲۵۱٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha