۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به مددجویان در سال جاری پرداخت شد
عضو هیات مدیره بانک مسکن:

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به مددجویان در سال جاری پرداخت شد

عضو هیات مدیره بانک مسکن از از ارایه ۱۱ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور در ۷ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش بازار، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن در حاشیه نشست تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی با حضور وزیر امور اقتصادی و داراییبا اشاره به اینکه بانک مسکن تلاش می‌کند تا تکالیف خود را در پرداخت تسهیلات تبصره‌ای و تکلیف به بهترین وجه انجام دهد گفت: توانمندسازی مددجویان نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی همواره در اولویت و کانون توجه سیاست‌گذاری‌های مدیران ارشد بانک مسکن قرار دارد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن افزود: این بانک در راستای مسوولیت اجتماعی خود و علیرغم کمبود منابع مالی، پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی را در اولویت قرار داده و در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند.

فاضلیان با اشاره به تازه‌ترین آمار بانک مسکن گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۲۵ مهرماه، ۱۱ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۴ هزار و ۸۱۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی با مبلغی بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد و تعداد ۵۰۳۹ فقره تسهیلات با مبلغی بیش از ۴ هزار میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۵۱٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha