۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
۱۲ هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه های پردیس رفع تصرف شد
با اخذ ۵ فقره دستور قضایی؛

۱۲ هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه های پردیس رفع تصرف شد

مدیر امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس از رفع تصرف مساحتی به میزان ۱۲ هزار و ۸۱۴ متر مربع از بستر رودخانه های واقع در محدوده های شهرستان پردیس طی یک روز کاری خبر داد.

به گزارش بازار، وحید مرادی نسب افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی و گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب شهرستان‌های تهران و پردیس و پس از انجام کارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با حضور مامورین کلانتری مربوطه ۵ مورد از تصرفات به مساحتی به میزان ۱۲ هزار و ۸۱۴ متر مربع از بستر رود خانه های جاجرود و کمرد رفع تصرف شد.

وی افزود: با توجه به تصرفات صورت گرفته که شامل بند خاکی، اسکلت فلزی، دیوارکشی و محصور سازی بوده با اخذ ۵ فقره دستور قضایی موارد مذکور از ید متصرفین و افراد سودجو خارج شد.

مرادی نسب در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران و پردیس اخذ کنند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند و در غیر این صورت این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را به عمل خواهد آورد.

کد خبر: ۲۵۱٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha