۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
توسعه زیرساخت های انتقال در کردستان با سرمایه گذاری بیش از ۷۱میلیارد ریال
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

توسعه زیرساخت های انتقال در کردستان با سرمایه گذاری بیش از ۷۱میلیارد ریال

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از توسعه زیرساخت های انتقال در این استان با سرمایه گذاری بیش از ۷۱ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت گفت: زیرساخت های انتقال با هدف بهبود عملکرد سرویس های مخابراتی در ۴۷ روستای استان با سرمایه گذاری ۷۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسعه داده شده است.

وی ضمن اشاره به نتایج پروژه های اجرا شده در این بخش، افزود: اجرای پروژه های توسعه ایی در حوزه سیستم های انتقال موجب، تقویت و افزایش پهنای باند و دیتا برای اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت پرسرعت مخابرات می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری در ۴۷ روستای استان، تجهیزات CWDM و PHD با صرف ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، نصب و راه اندازی شده‌اند.

وی اعلام کرد: این پروژه ها در هفت روستای شهرستان مریوان، شش روستای شهرستان سقز، ۹ روستای شهرستان بیجار، ۱۱روستای شهرستان سنندج، شش روستای شهرستان دیواندره، چهار روستای شهرستان دهگلان، سه روستای کامیاران و یک روستای شهرستان قروه عملیاتی و به بهره برداری رسیده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: با این اقدام شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات دیتایی به مشتریان ساکن در نقاط روستایی به میزان قابل ملاحظه ‌ای هستیم.

حکمت اضافه کرد: با اجرای این پروژه زیرساخت ‌های دیتایی با کیفیت مطلوب ‌تر نیز برای دیگر اپراتورهای تلفن همراه توسط مخابرات منطقه کردستان فراهم شده است که در صورت نیاز این بستر در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۵۱٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha