۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
حضور ۳۱۳ شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی
دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی اعلام کرد

حضور ۳۱۳ شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی

­بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران با حضور ۳۱۳ شرکت داخلی و خارجی از فردا تا ۶ آبان در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، عباس هاشمی دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: از این تعداد ۲۸۰ شرکت داخلی، ۱۴ نمایندگی و ۱۹ شرکت خارجی به طور مستقیم در فضایی به وسعت ۲۳ هزار متر مربع محصولات، دستاوردها و نوآوری‌های خود را عرضه خواهند کرد.

وی افزود: همچنین هیئت‌های تجاری از کشورهای چین، ترکیه، روسیه، لبنان، عراق، افغانستان و اقلیم کردستان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

هاشمی ادامه داد: امیدآفرینی و کاهش مهاجرت جوانان، نقش زنان در توسعه لوازم خانگی کشور، نقش صنعت لوازم خانگی در کاهش اثرات تحریم و اقتصاد مقاومتی در راستای امنیت ملی سه محور عمده این نمایشگاه بین المللی است.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی افزود: برگزاری ۵ رویداد علمی، نشست و بازدید فنی برای ۲ هزار دانشجو و دانش آموز، اجرای پویش "هر خانواده کالای ایرانی"، اعطای جایزه ملی برای نوآوری و خدمات پس از فروش و برگزاری جلسات میز خدمت از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

به گفته دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی، عمده گروه کالایی حاضر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی، کالاهای انرژی بر شامل کالاهای برقی بزرگ، برقی کوچک، گاز سوز و اجزا و قطعات هستند. همچنین برنامه ریزی شده تا در آذرماه نمایشگاهی برای کالاهای غیرانرژی بَر معطوف به بخش صادراتی برگزار شود.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران (HAMEX ۲۰۲۳) با حضور آقای عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا (۳ آبان ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح می‌شود و به مدت ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

حضور ۳۱۳ شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی

کد خبر: ۲۵۱٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha