۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
دو روز تا آغاز به کار بزرگ ترین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی ایران

دو روز تا آغاز به کار بزرگ ترین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی ایران

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۲) با حضور مقامات روز چهارشنبه سوم آبان ماه آغاز به کار خواهد کرد.

بازار؛ گروه صنعت: بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۲) از روز سوم لغایت ششم آبان ‌ماه در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین ‌المللی تهران با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی انجمن لوازم خانگی ایران، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت که از این تعداد ۱۷ شرکت خارجی و ۱۲ نمایندگی هستند در گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

همچنین انجمن ملی صنایع لوازم خانگی به عنوان مجری برگزار کننده بیست ‌و سومین نمایشگاه بین‌ المللی صنعت لوازم خانگی با سه محور اصلی «امیدآفرینی و کاهش مهاجرت جوانان، نقش زنان در توسعه صنعت لوازم خانگی و نقش صنعت لوازم خانگی در کاهش اثرات تحریم و اقتصاد مقاومتی» اقدام به برگزاری نمایشگاه هامکس ۱۴۰۲ با رتبه A پلاس کرده است.

از سوی دیگر به موجب نقش صنعت لوازم خانگی در ایجاد اشتغال پایدار به عنوان دومین صنعت پیشران در کشور، انجمن ملی صنایع لوازم خانگی، طرح «میز اشتغال» را با هدف ورود کارجویان مرتبط با صنعت لوازم خانگی به این حوزه طراحی و برنامه‌ ریزی کرده است.

در پایان لازم به ذکر است دفتر خدمات کسب ‌و کار وزارت صمت در قالب برپایی «میز خدمت» در هامکس ۱۴۰۲، اقدام به دعوت برخی از مسئولان در راستای پاسخگویی و ارائه راهکار به مشکلات و دغدغه برخی از تولیدکنندگان و صنعتگران خواهد کرد.

کد خبر: ۲۵۱٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha