۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
تصویب سومین مرحله افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی زنجان
مدیر عامل پتروشیمی زنجان خبر داد

تصویب سومین مرحله افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی زنجان

زنجان- مدیری، مدیر عامل پتروشیمی زنجان گفت: سومین مرحله افزایش سرمایه شرکت صنایع کشاورزی و کود در هیئت مدیره این شرکت تصویب شد.

محمد رضا مدیری در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: هیئت مدیره شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان (سهامی عام) به منظور اصلاح ساختار مالی و تکمیل تعهدات سرمایه‌ای صاحبان سهام، مطابق با قوانین و مقررات موضوعه تصویب کرد که طرح افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی طبقات دارایی‌ها، و هم‌چنین مطالبات حال شده و آورده‌ نقدی سهام‌داران تدوین و در اسرع وقت و پس از اخذ موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار برای تصویب به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه شود.

وی اظهار کرد: این سومین مرحله افزایش سرمایه شرکت صنایع کشاورزی و کود (پتروشیمی) زنجان طی کمتر از شش سال گذشته و پس از تحولات اساسی در ترکیب سهام‌داران در پاییز سال ۹۳ است. سرمایه ثبتی این شرکت از زمان پذیره‌نویسی تا ۹ سال بعد از آن در حد ۵۶ میلیارد تومان ثابت مانده بود که این مبلغ از مرحله آورده نقدی سهام‌داران طی دو مرحله در سال ۹۶ به ۳۵۰ میلیارد تومان رسید.

مدیر عامل پتروشیمی زنجان گفت: خرید تجهیزات خاص و اصلی با فشار بالای واحد اوره و اقلام پایپینگ و ابزار دقیق مربوط که از متریال با آلیاژ خاصی در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود به وزن تقریبی  هزار و ۱۰۰ تن و مبلغ بیش از ۲۰ میلیون یورو توسط پیمانکار تأمین تجهیزات این طرح انجام شده و مبلغ  چهار میلیون و ۳۰۰ هزار یورو به عنوان قسط اول قرارداد به سازنده پرداخت شده است.  

مدیری تاکید کرد: اطلاعات مربوط به معاملات سهام این شرکت را در وب‌سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران دنبال کنید.

کد خبر: ۲۵٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha