۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
وکار شش ماهه ۱۰۹۶ میلیارد تومان سود شناسایی کرد

وکار شش ماهه ۱۰۹۶ میلیارد تومان سود شناسایی کرد

بانک کارآفرین طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور مبلغ ۱۰۹۶.۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته سود بیشتری کسب کرده است.

بازار؛ گروه بورس: بانک کار آفرین با نماد وکار طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۱۱۵۹.۹ میلیارد تومان درآمد محقق کرده و از محل هزینه مالی، سود سپرده‌ ها و کارمزدها مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده و در این ماه تراز مثبت ۶۶ درصد را ثبت کرده است.
وکار با سرمایه ثبت شده ۴۶۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۶۰۱۳.۶ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۳۴۶۴.۳ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده و طی ۶ ماه عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۷۴ درصد را ثبت کرده است.
شرکت بانک کار آفرین در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲به ازای هر سهم ۲۳۸ ریال سود شناسایی کرده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش داشته است. همچنین طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور مبلغ ۱۰۹۶.۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته سود بیشتری شناسایی کرده است.

این بانک در سالهای گذشته با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی توانسته است کمک شایان توجهی به شرکتهای دانش بنیان داشته باشد به طوری که بر اساس آمارهای مربوطه وفق مصوبات صادره و تفاهم‌نامه های منعقد شده بابت تسهیلات اعطایی به شرکت های یاد شده طی سال های اخیر، مجموعا ۱۸.۶۴۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که از این میزان، ۴.۷۶۱ میلیارد ریال مربوط به شش ماهه ابتدایی سال جاری مبلغ ۱۳.۶۶۷ میلیارد ریال نیز طی سالهای ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱ به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات اعطا شده است.

آمارهای بیان‌ شده نشان می‌دهد علاوه بر رشد قابل توجه در میزان اعطای تسهیلات، جامعه هدف بانک کارآفرین در تامین‌ مالی نیز طی سال‌های اخیر از گستردگی بیشتری برخوردار شده است. به نحوی که مطابق آمارهای بیان شده، از زوج‌های جوان تا دانش‌ بنیان‌ ها و از خانواده‌ها تا شرکت‌های خرد و نوپا را دربر می‌گیرد؛ تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، مسکن، تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، کسب‌وکارهای خرد، استارتاپ‌ها و ... از جمله عرصه‌هایی است که بانک کارآفرین به طور هدفمند در آنها حضور داشته و برنامه‌های خود را بر مبنای تداوم این روند سامان داده است.

کد خبر: ۲۵۰٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha