۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
سیلاب راه ۴۲ روستای چابهار را بست| قطعی برق ۶ روستا
معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار:

سیلاب راه ۴۲ روستای چابهار را بست| قطعی برق ۶ روستا

بارش باران و جاری شدن سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته راه ۴۲ روستای محدوده شهرستان‌های چابهار، قصرقند و کنارک را بست و برق ۶ روستای بخش پیرسهراب چابهار پس از گذشت یک روز همچنان قطع است.

به گزارش بازار، دادکریم بلوچ روز یکشنبه اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون مسیرهای پیرسهراب به هوشمب، عورکی، کلسکان، رگتی و راه محدوده روستاهای فتحعلی کلات بسته است و تردد پس از فروکش کردن آب میسر می‌شود.

وی بیان کرد: وجود بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه خاکی، نداشتن پل بر روی رودخانه‌ها و خاکی بودن مسیرها، تردد در زمان بارندگی را به دلیل لغزندگی جاده و جمع شدن گل و لای سخت می‌کند که نیاز است هر چه سریعتر جاده های روستایی چابهار با تخصیص اعتبار آسفالت و ابنیه فنی و پل‌های مسیر تکمیل شوند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار گفت: بخش پیرسهراب از نظر راه آسفالته و استانداردسازی راه‌ها محرومیت زیادی دارد و با کمترین بارندگی و جاری شدن سیلاب مسیرهای روستایی تا چند روز قابل تردد نیستند.

وی افزود: روستاهای سردج، ندکان، شفی محمد، شهداد و هوشمب تا سدزیردان برق از روز گذشته قطع است و به دلیل بسته شدن مسیرها امکان اعزام نیروی برق نیست، به محض فروکش کردن آب، عوامل اداره برق به این روستا اعزام تا مشکلات قطعی برق را حل کنند.

کد خبر: ۲۵۰٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha