۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
مشکل کمبود آب ۶ روستای شهرستان خرمدره رفع شد
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان:

مشکل کمبود آب ۶ روستای شهرستان خرمدره رفع شد

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: مشکل کمبود آب شش روستا در شهرستان خرمدره رفع و اهالی این روستاها از آب آشامیدنی پایدار و سالم بهره مند شدند.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علیرضا جزقاسمی گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع اعتباری معادل ۲۹۰ میلیارد ریال از منابع اعتباری مختلف هزینه شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی افزون بر ۱۱ هزار نفر در روستاهای شهرستان خرمدره از خدمات تامین آب پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: آبرسانی به روستای نصیرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال شامل عملیات اصلاح شبکه به طول ۱۲ کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید، احداث ایستگاه پمپاژ و اتاق فرمان، احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت یک هزار متر مکعب و استانداردسازی ۸۷۰ فقره انشعاب انجام شد.

وی گفت: طرح آبرسانی به روستای سوکهریز نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال شامل احداث یک باب مخزن یک هزار متر مکعبی انجام شده و اصلاح شبکه توزیع آب این روستا نیز به طول ۱۲ کیلومتر در دست اجرا می باشد.

جزقاسمی به اجرای طرح آبرسانی به روستای قلعه حسینیه در شهرستان خرمدره نیز اشاره کرده و گفت: این طرح با ورود چاه دوم رزرو به مدار بهره برداری و احداث یک کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی یادآور شد: طرح آبرسانی به روستای باغ دره نیز با احداث چهار کیلومتر خط انتقال از چشمه دوم این روستا، نصب و راه اندازی یک دستگاه کلر زن و احداث اتاقک چاه با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای شویر با نوسازی و اصلاح خط انتقال به طول ۶۰۰ متر و استانداردسازی ۵۰ فقره انشعاب این روستا با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی افزود: آبرسانی به روستای انجلین نیز شامل احداث خط انتقال به طول ۶۵۰ متر و بهره برداری از چشمه دوم روستا با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

کد خبر: ۲۵۰٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha