۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۸۴۰ میلیاردی برای توسعه پارک صنعتی لیای قزوین

قزوین- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در طول سه سال گذشته بالغ بر ۸۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در پارک صنعتی لیا صورت گرفته است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط ‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، رضا صفاری با اشاره به اجرای پروژه عملیات اصلاح و ترمیم زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوار اصلی شهرک صنعتی لیا اظهار داشت: بعد از امضاء تفاهم‌نامه الحاق پارک صنعتی لیا به شهرک صنعتی لیا بلافاصله فراخوان جهت عقد قرارداد واحدهای صنعتی مستقر در پارک با این شرکت و طراحی پروژه‌های عمرانی صورت گرفته بود.

وی اضافه کرد: با انتخاب پیمانکاران هشت پروژه زیرساختی در آن شهرک با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت صرف اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به پروژه ‌ها اجرا شده است، تصریح کرد: پروژه‌های زیربنایی شامل شبکه جمع آوری فاضلاب، شبکه روشنایی، شبکه گازرسانی، زیرسازی، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوار و معابر، فضای سبز، تابلوی ورودی و ... بوده که همگی به بهره‌برداری رسیده است.

صفاری افزود: پارک صنعتی لیا با حدود ۱۷۰ هکتار مساحت در حال حاضر تعداد ۱۶۰ واحد صنعتی در آن مستقر هستند که از این تعداد بیش از ۴۰ درصد این واحدها فعال هستند.

کد خبر: ۲۵۰٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha