۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران با دستور ویژه وزیر و راه و شهرسازی اجرایی می شود
عضو مجمع نمایندگان استان تهران:

طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران با دستور ویژه وزیر و راه و شهرسازی اجرایی می شود

یزدیخواه، عضو مجمع نمایندگان استان تهران از دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدعلی یزدی خواه با اشاره به دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه به همراه فرماندار ویژه شهرستان ری در خصوص فعال شدن ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ری، عنوان کرد: در این دیدار راه های فعال شدن این ظرفیت مهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات دولت سیزدهم در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: شهرستان ری در حال حاضر فاقد هرگونه طرح نهضت ملی مسکن بوده و فرزندان ری و متقاضیان مسکن باید به پروژه های درحال ساخت در شهرستان های پردیس و پرند مراجعه کنند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سفر سال گذشته ریاست جمهور به شهرستان ری و تأکید وی بر اجرای این طرح در شهرستان ری، گفت: با وجود برگزاری جلسات متعدد در سطح شهرستان و شناسایی و معرفی اراضی مستعد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون اقدام ملموسی صورت نپذیرفته است.

وی اضافه کرد: در ادامه این دیدار وزیر راه و شهرسازی با اظهار تأسف از کم کاری های صورت گرفته، عنوان کرد که باید به فوریت و سرعت زمین‌های مستعد اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری و روستایی در شهرستان ری شناسایی و مشکلات و موانع پیش رو برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: در پایان این دیدار وزیر راه و شهرسازی به مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن دستور داد با قید فوریت با تشکیل جلسه ویژه ای نسبت به شناسایی زمین و فراهم کردن مقدمات این طرح تصمیمات لازم را اتخاذ و نتایج را در اسرع وقت به مراجع مربوطه جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن گزارش دهند.

کد خبر: ۲۵۰٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha