۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
۸۵ ایستگاه ارتباطی در دامغان فعال است
سرپرست مخابرات دامغان:

۸۵ ایستگاه ارتباطی در دامغان فعال است

دامغان- نصیری قدیر آبادی سرپرست اداره مخابرات دامغان گفت: ۸۵ ایستگاه ارتباطی آنتن‌دهی و داده تلفن همراه (BTS) اپراتور همراه اول در حال حاضر در این شهرستان فعال است.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید نصیری‌قدیرآبادی روز دوشنبه در جریان بازدید از وضعیت آنتن‌دهی شبکه همراه اول روستاهای عبیرآباد، غنی‌آباد، زرگرآباد و بهاآباد شهرستان دامغان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد از سایت‌های بی‌تی‌اِس( BTS) اینترنت همراه اول در این شهرستان مجهز به فناوری پیشرفته نسل چهار یا ۴G است.

وی گفت: ۸۵ ایستگاه ارتباطی آنتن‌دهی و داده تلفن همراه (BTS) اپراتور همراه اول در حال حاضر در این شهرستان فعال است که شامل ۳۲ سایت شهری، ۳۰ سایت روستایی، ۱۸ سایت جاده‌ای و پنج سایت هم در دانشگاه‌ها نصب شده و در حال بهره‌برداری است.

سرپرست اداره مخابرات دامغان با اشاره به اهمیت انجام آزمایش درایو در نقاط مختلف گفت: به منظور بررسی و با هدف شناسایی نقاط دارای مشکل به لحاظ پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه، نسبت به انجام این آزمایش اقدام شد و برای رفع مشکلات موجود، پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

نصیری قدیر آبادی افزود: بیش از ۷۰ درصد از سایت‌های بی‌تی‌اِس( BTS) اینترنت همراه اول در این شهرستان مجهز به فناوری پیشرفته نسل چهار یا ۴G است که فناوری پیشرفته ای محسوب می شود و مخابرات ارایه خدمت به بهترین شکل و از نوع پیشرفته‌ترین فناوری را با تامین زیرساخت‌های لازم در برنامه دارد.

کد خبر: ۲۵۰٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha