۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۵
تخصیص قیر رایگان برای بازآفرینی شهری در گلستان ۲ برابر شد
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

تخصیص قیر رایگان برای بازآفرینی شهری در گلستان ۲ برابر شد

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: طی شش ماهه نخست امسال هزار و ۱۱۰ تن قیر رایگان برای محلات مشمول بازآفرینی به شهرداری ها تخصیص یافته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در شش ماهه نخست امسال هزار و ۱۱۰ تن قیر رایگان به شهرداری استان تخصیص یافته که از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: این حجم از قیر، ۱۶۸ هزار مترمربع از معابر را پوشش می‌دهد که میزان تخصیص قیر رایگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

ملک ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ هم هزار و ۱۱۰ تن قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین، گمیشان، سیمین شهر، فاضل آباد، گنبدکاووس، رامیان و آق قلا به ارزش ریالی ۱۰۵ میلیارد ریال تصویب شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰، شرکت بازآفرینی شهری ایران با همکاری اداره کل راه‌ و شهرسازی گلستان، دو هزار و ۱۳۲ تن قیر رایگان به شهرهای استان اختصاص داد که با این میزان حجم قیر ۲۷۰ هزار مترمربع از بافت فرسوده استان آسفالت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در سال‌ جاری، پس از تخصیص قیر حواله شده به شهرداری‌ها، هیچ معبر خاکی در محلات هدف بازآفرینی استان وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در راستای اقدام مشترک بین اداره کل راه‌ وشهرسازی و شهرداری‌های استان، هرساله مقدار مشخصی قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف به شهرها اختصاص می‌یابد.

کد خبر: ۲۵۰٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha