۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
سامانه ۱۲۴ از امروز ملاک قیمت لوازم خانگی در بازار شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

سامانه ۱۲۴ از امروز ملاک قیمت لوازم خانگی در بازار شد

میری، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: از امروز قیمت لوازم خانگی در بازار براساس نرخ های مندرج در سامانه ۱۲۴ تعیین می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مرتضی میری با اعلام این مطلب اظهار کرد: اگر دولت ارز مورد نیاز تولیدکنندگان لوازم خانگی را در موعد مقرر تامین کند بدون شک نه تولیدکنندگان و نه مصرف کنندگان با چالش قیمتی مواجه نمی شوند.

وی افزود: تولیدکنندگان ناچار به تهیه ارز از بازار آزاد که نوسان بالایی دارد، هستند و همین امر تبعات خود را روی قیمت نهایی کالا نشان می دهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خاطرنشان کرد: براساس توافقاتی که میان تولیدکنندگان لوازم خانگی با سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت گرفت میزان افزایش قیمت لوازم خانگی در سال جاری ۲۵ درصد تعیین شده که این رقم بر روی نرخ مصوب سال گذشته لوازم خانگی اعمال می شود.

میری تصریح کرد: قیمتهای جدید لوازم خانگی از امروز در سامانه ۱۲۴ درج می شود که فروش این اقلام نیز بر مبنای همین نرخ ها انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: اگر فروشندگان اقدام به عرضه کالا بالاتر از نرخ مصوب کنند بدون تردید با آنها برخورد می شود زیرا تمامی هدف ما برگرداندن آرامش به بازار لوازم خانگی است تا هم مردم و هم توزیع کنندگان بتوانند  در یک بازار باثبات و پررونق نیازهای خود را برطرف کنند.

کد خبر: ۲۵٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha