۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در بمباران مردم بی‌دفاع غزه

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در بمباران مردم بی‌دفاع غزه

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن و غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن طی بیانیه ای مشترک اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

بازار؛ گروه راه و مسکن: بار دیگر دست جنایتکار رژیم کودک کش اسرائیل حادثه ای بس سهمگین که به یقین نقطه عطفی در طوع ۷۴ سال جنایت و حکومت نامشروع آن رژیم بوده، ایجاد کرد. آنچه این روزها بر مردم مظلوم فلسطین و زنان و مردان آزاده و مقاوم غزه می‌گذرد، پرده‌ دیگری از ماهیت جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی برمی‌دارد. رژیمی که طی سالهای موجودیت خود جز جنگ، ویرانی، ناامنی، اشغال و تهدید صلح‌ جهانی، نتیجه و ثمره دیگری نداشته است. حال که دیوارها و گنبدهای به‌اصطلاح آهنین آن با ابتکار فرزندان فلسطینی ویران شده و تصویر شکست‌ناپذیر این رژیم غاصب ترک برداشته، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره‌شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی دیگر می‌زنند.

بی شک مقررات و عرف حقوق بین الملل بشردوستانه بویژه کنوانسیون‌های چهار گانه ژنو (۱۹۴۹) و دیگر اسناد مرتبط در جریان مخاصمات چند روز اخیر در غزه از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی نقض شده است. تخریب منازل و زیرساخت ها با بمباران‌های وحشیانه و استفاده از بمب های فسفری، محاصره، قطع آب و برق و جلوگیری از ارسال غذا و دارو برای مردم غزه و اجبار آنها به ترک خانه ‌و کاشانه به زعم همه آزادی خواهان و قوانین بین المللی، از مصادیق بارز جنایت جنگی و نقض فاحش قوانین و مقررات بین المللی و نمونه آشکار نسل‌کشی و نقض حقوق بشر است و بیش از گذشته ماهیت این رژیم را به نمایش گذاشت. ضمن آنکه به عنوان لکه ننگی بر دامان مدعیان دروغین حقوق بشر و حامیان این رژیم باقی خواهد ماند. ولی بی تردید این جنایات نه تنها فلسطین و فلسطینیان را از پای در نخواهد آورد بلکه مقاوت آنان هر روز بیشتر و بادوام ترخواهد شد و رژیم صهیونیستی نتیجه این جنایات خود را بزودی براساس وعده قران کریم خواهد دید.

پایان دادن به مصائب این مردم شریف که بیش از هفت دهه است ادامه دارد – با اعطای حقوق مشروع آنها و رفع اشغال از سرزمین های غصب شده آنها و نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی است، و این تنها راه ایجاد امنیت و آرامش در این منطقه است. در غیر این صورت، مقاومت در برابر متجاوزان ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۲۵۰٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      ۷۲ سال از فاسد صهیونیست گرفتارند آیا اتحادیه خلیج فارس وعرب آسیا و خاورمیانه همه ساکت نشتن قانون ددگا ه لاهه از مزدوران اروپا وآمریکا هستن گفتم اتحادیه عرب کسی نیست دفاع کند از غزه از شرایط قانون بین‌الملل