۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
شاهد اقبال بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در گلستان هستیم
معاون وزیر کشور:

شاهد اقبال بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در گلستان هستیم

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: برآیند آمارها و شاخص ها بیانگر اقبال بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری و فعالیت در استان گلستان است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن کوشش تبار، شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی گلستان اظهارکرد: بازدید و سرکشی‌های انجام شده از بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی از گلستان داشته ام که ماحصل حضور بیانگر آن است که اتفاقات و تلاش‌های خوبی در پروژه‌های مختلف در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور افزود: بسیار خرسند هستیم که شاخص امنیت سرمایه گذاری و کسب و کار در استان گلستان با تغییر معنی داری مواجه بوده است و حکایت از رشد اقبال بخش خصوصی به حضور در گلستان دارد.

کوشش تبار بیان کرد: دولت پیگیر حمایت از بخش خصوصی است و در این راستا ضرورت است تا مستندات در اختیار دولت قرار بگیرد، حل مشکلات بخش خصوصی به صورت جدی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وی گفت: بخشی از مشکلات و گرفتاری‌های فعلی استان گلستان ریشه در گذشته دارد برای برطرف کردن آنها چاره‌ای جز حمایت از بخش خصوصی نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور ادامه داد: یکی از راهبردهای ارتقاء مباحث اقتصادی در استان و جذب بخش خصوصی برای فعالیت در حوزه تولید، استمرار جلسات گفتگو بین دولت و بخش خصوصی است.

کد خبر: ۲۵۰٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha