۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
تحریم‌ها علیه ایران را حفظ می‌کنیم
وزیر خارجه کانادا:

تحریم‌ها علیه ایران را حفظ می‌کنیم

وزیر خارجه کانادا اعلام کرد کشورش همه محدودیت‌های اعمال شده به موجب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را علیه افراد و شرکت‌های تحت تحریم ایرانی به موجب مقررات اقدامات اقتصادی ویژه کانادا حفظ می‌کند.

به گزارش بازار، تارنمای گلوبال افرز با اشاره به بیانیه ملانی جولی وزیر خارجه کانادا مدعی شد: با وجود پایان محدودیت های موشکی ایران بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱، نگرانی ها درباره برنامه هسته ای ایران همچنان ادامه دارد و کانادا این اقدامات را در هماهنگی با اتحادیه اروپا، انگلیس و آمریکا انجام می دهد تا اطمینان یابد به طور جمعی می توانیم فشارها بر ایران را به دلیل برنامه های هسته ای و موشک بالستیک و گسترش پهپادها اعمال کنیم.

به نوشته این رسانه، بسته تحریمی ۱۸ فرد و ۵۶ شرکت دخیل در فعالیت هایی را هدف قرار می دهد که در تسهیل، پشتیبانی و تامین مالی کمک کننده به فعالیت هسته ای حساس ایران نقش داشته یا می تواند نقش داشته باشد. این بسته همچین مقامات ارشد کنونی و سابق سپاه و نهادهای وابسته به آن را هدف قرار می دهد.

گلوبال افرز افزود: اعمال ممنوعیت معاملاتی برای افراد فهرست شده ادامه دارد و هر گونه دارایی احتمالی آنها در کانادا مسدود می‌شود. همچنین احتمال پذیرش افراد فهرست‌شده به موجب قانون حفاظت از مهاجرت و پناهندگان کانادا سلب می‌شود.

گلوبال افرز مدعی شد: بیانیه کانادا نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر این کشور برای تحمیل هزینه‌ها به ایران برای فعالیت‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک است و کانادا با متحدانش همکاری خواهد کرد تا ایران را در قبال تلاش‌های هسته‌ای بی‌ثبات‌کننده‌اش پاسخگو بداند.

کد خبر: ۲۵۰٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha