۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
افزایش ۹.۳ درصدی تصادفات برون شهری کشور
رئیس مرکز تدوین مقررات وزارت راه و شهرسازی خبرداد؛

افزایش ۹.۳ درصدی تصادفات برون شهری کشور

علی آبادکتول- رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی گفت: آمار متوفیان تصادفات برون شهری در پنج ماهه سال جاری ۹.۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا نفیسی ظهر چهارشنبه در دومین نشست هم اندیشی کمیسیون ایمنی راه های کشور در استان گلستان، اظهارکرد: با مناسب سازی فرآیند علل تصادفات جاده ای و مسئولیت پذیری همه دستگاه ها می توانیم تصادفات و تلفات ناشی از آنها را کاهش دهیم.

رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی افزود: این در حالی است که آیین نامه ها، برنامه ها و سیاست گذاری های متعدد برای این موضوع وجود دارد اما هنوز اطلاعات منظمی برای تحلیل تصادفات نداشته و خروجی ها مناسب نیست.

وی گفت: آمار متوفیان تصادفات برون شهری در پنج ماهه سال جاری به نسبت سال گذشته ۹.۳ درصد و در تصادفات درون شهری ۱۲ درصد افزایش یافته است.

نفیسی با بیان اینکه شورای عالی ایمنی حمل و نقل در دولت سیزدهم به طور جدی تر با حضور معاون اول ریاست جمهوری تشکیل شده است، ادامه داد: این شورا نهادی بالادست است تا ما بتوانیم راهکارهای اجرایی و مدیریت بیشتری برای کاهش تصادفات جاده ای داشته باشیم.

رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی برگزاری این نشست را اقدامی مهم برای هم اندیشی و اقداماتی با تاثیرگذاری های بیشتر بیان کرد.

کد خبر: ۲۵۰٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha