۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
۳ نمایشگاه تخصصی شیلات، بذر و باغبانی در گلستان گشایش یافت

۳ نمایشگاه تخصصی شیلات، بذر و باغبانی در گلستان گشایش یافت

گرگان- با حضور جمعی از مدیران گلستان، فعالیت بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات و آبزیان، دهمین نمایشگاه بذر، کود و سم و ششمین نمایشگاه ادوات باغبانی، گلخانه در گرگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار،‌ شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مدیران گلستان، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات و آبزیان، دهمین نمایشگاه بذر، کود و سم و ششمین نمایشگاه ادوات باغبانی، گلخانه در گبستان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان در حاشیه بازگشایی این‌ نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ارائه محصولات در حوزه دام و طیور، شیلات و آبزیان، بذر، کود و سم و نهاده‌های کشاورزی، ادوات باغبانی، گلخانه و ماشین‌ها و صنایع وابسته در سه هزار و ۲۲۰ مترمربع فضای سرپوشیده نمایشگاه گرگان آغاز شده است.

مهرداد یزدی گفت: ۶۰ شرکت تولیدی و صنعتی مرتبط با کشاورزی از ۱۰ استان کشور در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.

وی افزود: ۳۲ شرکت در حوزه دام و طیور و بقیه در حوزه ادوات کشاورزی و گلخانه و از استان ها ی قم، گلستان، مازندران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، سمنان، خراسان شمالی، تهران و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی توسط شرکت‌ها و دستگاه‌های مرتبط علاقمند با حضور بهره‌برداران و متخصصان در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات و آبزیان، دهمین نمایشگاه بذر، کود و سم و ششمین نمایشگاه ادوات باغبانی، گلخانه به مدت چهار روز کاری هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب، برای بازدید علاقمندان بخش کشاورزی دایر است.

کد خبر: ۲۵۰٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha