۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
مجوز استخدام ۸ هزار نیرو در وزارت بهداشت صادر شد
معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

مجوز استخدام ۸ هزار نیرو در وزارت بهداشت صادر شد

معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: از ۴ هزار طرح بهداشتی که در دولت سیزدهم آغاز شده است ۲ هزار طرح به نتیجه رسیده است.

به گزارش بازار، حسین فرشیدی در نخستین همایش فعالین حوزه بهداشت کشور تصریح: این نخستین همایش تجلیل از برگزیده‌های حوزه بهداشت در کشور است، چون دولت سیزدهم اهتمام ویژه به برجسته شدن مقوله بهداشت و پیشگیری دارند.

وی افزود: کار شایسته‌ای که عملکرد فعالان بهداشت را نشان دهد در این حوزه نداشته ایم در حالی که در درمان و آموزش تا کنون همایش‌های بزرگی برگزار شده است و این همایش اهمیت بهداشت را در کشور نشان می‌دهد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه رییس جمهور به دستاوردهای حوزه بهداشت‌و برنامه‌های این حوزه در بحث جوانی جمعیت تاکید دارد و خاطر نشان کرد: تقویت نظام شبکه بهداشت، بازسازی شبکه بهداشت، تقویت طرح پزشک خانواده، ایجاد فضای مناسب کار برای کارشناسان بهداشت، سکونت کارشناسان بهداشت و بهروز، توزیع ۵ هزار موتور سیکلت و ۵۰۰ ماشین شاسی بلند برای اجرای پروژه‌های بهداشتی در کشور مورد توجه بوده است.

فرشیدی گفت: ۴ هزار طرح بهداشتی در دولت سیزدهم آغاز شده و تا کنون ۲ هزار طرح به نتیجه رسیده است. وی تاکید کرد: ۵۸ هزار نیروی بهداشتی در کشور کمبود داریم که تا کنون ۸ هزار نیرو مجوز استخدام گرفته است

کد خبر: ۲۴۹٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha