اتصال صوری برخی دستگاهها به درگاه مجوزها| متخلفان حذف شدند
وزارت اقتصاد:

اتصال صوری برخی دستگاهها به درگاه مجوزها| متخلفان حذف شدند

وزارت اقتصاد به ماجرای اتصال صوری برخی دستگاهها به درگاه مجوزها واکنش نشان داد.

به گزارش بازار، برخی از دستگاه‌ها به صورت صوری به درگاه ملی مجوزها متصل شده‌اند و به این ترتیب برای مراجعان و متقاضیان مجوزهای کسب و کار مزاحمت ایجاد می‌کنند که توسط هیأت مقررات‌زدایی و مرکز ملی بهبود محیط کسب‌ و کار شناسایی و لیست متخلفان اطلاع‌رسانی می‌شود.

لازم به یادآوری است که در این زمینه مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وظیفه شناسایی و اعلام متخلفان را برعهده دارد و گزارش این تخلفات را به صورت مستمر ارائه می‌کند و متولی برخورد با متخلفان نهادهای نظارتی و قضایی هستند.

البته فهرست منتشر شده در گزارش رسانه ها مربوط به ابتدای تابستان امسال است و فهرست جدید از سوی مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار به‌روز شده است؛ برخی متخلفان از فهرست حذف و برخی دیگر اضافه شده‌اند و در این مورد نیز در روزهای آتی توسط هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌ و کار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بنابراین در این زمینه نه‌تنها قصور و اهمالی از سوی مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار صورت نگرفته بلکه مبین تلاش این مرکز برای ایجاد شفافیت کامل در خصوص موضوع مهم صدور مجوزها از طریق درگاه ملی مجوزهای کسب و کار است.

کد خبر: ۲۴۹٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha