رشد ۷۵ درصدی در حوزه تجارت الکترونیک
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد

رشد ۷۵ درصدی در حوزه تجارت الکترونیک

کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت، از رشد ۷۵ درصدی حوزه تجارت الکترونیک در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش بازار، امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت گفت: در ۶ ماهه نخست امسال در حوزه تجارت الکترونیک شاهد رشد ۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت که به مناسبت برگزاری همایش روز ملی تجارت الکترونیک که امروز ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود در این برنامه شرکت کرده بود با بیان اینکه ۲ سال است که این مراسم برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اینکه شرکت‌های فعال در حوزه تجارت الکترونیک در ۷ روز هفته و بصورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت هستند به نام ۲۴ -_ ۷- معروف شده اند که این نام مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی هم قرار گرفته است و به همین دلیل امروز که ۲۴ مهرماه است این مراسم برگزار و از همه کسب و کارهای فعال در این حوزه تقدیر می‌شود.

کلاهدوزی گفت: امسال این برنامه در ۳ بخش برگزار می‌شودکه تقدیر از شرکت‌های برتر تجارت الکترونیکی کشور، اختتامیه رویداد ملی جوانه‌ها که از سال قبل شروع شده و امسال به پایان می‌رسد و ایجاد بازارگاهی برای مشارکت بخش خصوصی و نوآور کشور برای برطرف کردن نیازمندی‌ها و فعالیت‌های دولت از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر: ۲۴۹٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha