۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
بنگاه‌های متخلف گلستان ۲۲ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

بنگاه‌های متخلف گلستان ۲۲ میلیارد ریال جریمه شدند

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک تاکنون بنگاه های مشاور املاک متخلف در گلستان مجموعاً دو میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، هزار و ۵۰۴ بازرسی از بنگاه های مشاور املاک و ۱۴۷ پلمب واحدی صنفی توسط اعضای کارگروه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در راستای ساماندهی وضعیت اجاره‌بها و کنترل قیمت مسکن در استان گلستان، اعضای کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات به طور مستمر بر عملکرد بنگاه های مشاور املاک نظارت می کنند.

ملک ادامه داد: در استان گلستان مجموعاً سه هزار و ۳۷۱ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تاکنون از هزار و ۵۰۴ بنگاه بازدید شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در شهرستان های گرگان و گنبد به فعالیت مشغول است، تصریح کرد: گشت و بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در شهرستان های علی آبادکتول، آزادشهر، کلاله، بندرگز و رامیان انجام می شود.

وی افزود: طی این بازرسی ها ۶۲ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه در استان شناسایی و ۱۴۷ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

ملک گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تا کنون بنگاه های مشاور املاک متخلف مجموعاً دو میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.

کد خبر: ۲۴۹٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha