۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی نهادهای دولتی‌ به شهرداری گرگان
عضو شورای شهر گرگان خبرداد؛

بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی نهادهای دولتی‌ به شهرداری گرگان

گرگان- تجری، عضو شورای اسلامی شهر گرگان با ضرورت نقش آفرینی استاندار گلستان در وصول مطالبات شهرداری از نهادهای دولتی گفت: ادارات ۳۰۰ میلیارد بدهی دارند که وصول آن موجب تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام می شود.

ابوالفضل تجری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: برخی مشکلات و دغدغه‌های مدیریت شهری گرگان فقط با نقش آفرینی و دخالت استاندار گلستان قابل حل است .

رئیس کمیسیون خدمات، سیما، منظر و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: شهروندان و مردم گرگان با وجود همه تنگناهای اقتصادی و معیشتی عوارض شهری را پرداخت می‌کنند و اشک و آه و ناله هم نمی‌تواند مفری برای گریز پرداخت عوارض شهرداری باشد.

تجری گفت: هنگامی که مردم به حقوق شهرداری و شهر احترام گذاشته و عوارض را پرداخت می‌کنند شاهد آن هستیم که برخی از ادارات و دستگاه‌های دولتی از پرداخت بدهی خود به شهرداری اجتناب می کنند.

وی ادامه داد: انتظار ما از استاندار گلستان آن است که با ترسیم یک زمانبندی مناسب نهادهای دولتی را مکلف به پرداخت دیون خود به شهرداری کند؛ دولتی‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند.

رئیس کمیسیون خدمات، سیما، منظر و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان افزود: اصول بدهی دولتی‌ها می‌تواند بسیاری از کارها و پروژه‌های بر زمین مانده شهرداری گرگان را تکمیل کند؛ نباید سیاست دوگانه‌ای در وصول مطالبات از شهروندان و نهادهای دولتی در پیش گرفته شود.

تجری گفت: از استاندار گلستان انتظار داریم تا برای یافتن یک اسپانسر مناسب برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان یاریگر مجموعه مدیریت شهری گرگان باشد؛ شرایط فعلی و جستجوی اسپانسر برای تیم قهرمان چند فصل اخیر بسکتبال ایران، در شان تیم گرگان نیست.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌های استاندار و حمایت‌های وزیر ورزش و سایر اعضای کابینه بتوانیم حامی مالی مناسبی برای شهرداری گرگان انتخاب کنیم، این تیم یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا است.

کد خبر: ۲۴۹٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha