۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
قسمت بزرگی از تعهدات حوزه مسکن تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه می‌رسد
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی :

قسمت بزرگی از تعهدات حوزه مسکن تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه می‌رسد

زنجان-مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی ،گفت: قسمت بزرگی از تعهدات حوزه مسکن تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه می‌رسد و وضعیت ساخت مسکن در هر استانی متفاوت است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین مذنب شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن استان در گفت و گو با خبرنگاران،گفت: وضعیت استان زنجان در زمینه ساخت نهضت ملی مسکن خوب است.

وی ابراز کرد: باید طرح های باقی مانده در این استان سریعتر تکمیل و تحویل شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: بحث تسهیلات متمم به استان ها ابلاغ شده و در حال اجرا است که نقش موثری در تکمیل طرح های نیمه تمام دارد.

مذنب تاکید کرد: نرخ بهره تسهیلات مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته و شعار دولت سیزدهم ساخت چهار میلیون مسکن در دوره فعالیتی خود است و طبق منویات مقاکم معظم رهبری باید تلاش جهادی و شبانه روزی مد نظر مدیران قرار گیرد تا اجرای حداکثر تعهدات حوزه مسکن را در دولت سیزدهم شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در سفر استانی رئیس جمهور به استان ها مسایل و شکایات را شناسایی و بررسی می کند،افزود: مسئولان این وزارتخانه به همراه سایر مدیران، طی سه روز بزرگترین ستاد ارتباط مردمی را مستقر می کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: در سفر چند روز پیش رییس جمهور به استان فارس ۷۲ مدیر ارشد وزارتخانه به مدت سه روز در ستاد ارتباط مردمی حضور یافته و به حدود پنج هزار تقاضا در حوزه مسکن، راه و سایر مسایل پاسخ دادند.

مذنب تصریح کرد: قسمت بزرگی از تعهدات حوزه مسکن تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه می‌رسد و وضعیت ساخت مسکن در هر استانی متفاوت است و در مجموع می توان نمره قابل قبولی به دولت سیزدهم در این حوزه داد.

وی گفت: هر گزارشی در خصوص عملکرد مدیران و حق و حقوق شهروندی دریافت شود مورد راستی آزمایی قرار می گیرد و در نهایت تعیین تکلیف می شود.

کد خبر: ۲۴۹٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha