۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
۷۸۸ هزار تن محموله معدنی در گلستان حمل شد
رئیس اداره حمل و نقل کالا راهداری گلستان:

۷۸۸ هزار تن محموله معدنی در گلستان حمل شد

گرگان- یازرلو، رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان گفت: در شش ماهه امسال، ۷۸۸ هزار تن محمولات معدنی و ساختمانی در گلستان حمل و نقل شده است.

محسن یازرلو در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده و طی مکاتبه سازمان صمت با انجمن کارخانجات سنگ شکن و خانه معدن استان، الزام دریافت بارنامه برای این واحدهای تولیدی تاکید شده و سنگ شکن های این شهرستان موظف به دریافت بارنامه هستند.

به گفته رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان، طی هماهنگی های انجام شده با پلیس راه، با ناوگانی که محمولات معدنی را بدون بارنامه حمل و نقل می کنند، برخوردهای بازدارنده قانونی اعمال می شود.

وی بیان کرد: با انتخاب صنوف باری استان، یک شرکت حمل و نقل کالا در گرگان به عنوان نماینده شرکت های باری این شهرستان برای صدور بارنامه و ساماندهی حمل و نقل محمولات معدنی و ساختمانی به سازمان صمت استان معرفی شد.

یازرلو گفت: براساس آمار دریافتی از سازمان صمت، تعداد سنگ شکن های فعال استان ۵۸ واحد است و در شش ماهه سال جاری ۷۸۸ هزارتن محمولات معدنی و ساختمانی در استان حمل و نقل شد که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۲۴.۷ درصدی داشته است.

کد خبر: ۲۴۹٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha