۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
معرفی دو محصول استراتژیک زعفران و زرشک خراسان جنوبی به بازارهای جهانی
از سوی «تروند زعفران» صورت گرفت؛

معرفی دو محصول استراتژیک زعفران و زرشک خراسان جنوبی به بازارهای جهانی

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قائن از معرفی دو محصول استراتژیک زعفران و زرشک خراسان جنوبی در بزرگ‌ترین نمایشگاه مواد غذایی جهان (آنوگا )در آلمان توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، شرکت دانش بنیان تروند زعفران قاین در راستای رسالت اجتماعی خود با حضور فعال در نمایشگاه مواد غذایی انوگا در آلمان، تلاش خود را برای معرفی دو محصول استراتژیک زعفران و به خصوص زرشک خراسان جنوبی به بازارهای جهانی نشان داد.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قائن در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: هدف بزرگ تروند زعفران از ارائه دو محصول زرشک وزعفران در این نمایشگاه، ایجاد بازارهایی با ارزش افزوده بالاتر برای زرشک و زعفران ایران و توسعه فرهنگ مصرف و تسهیل مصرف روزانه زعفران به منظور افزایش تقاضای با توجه به افزایش سطح زیر کشت است.

محسن احتشام اظهار داشت: خراسان جنوبی پایتخت انحصاری زرشک بی‌دانه جهان به شمار می‌رود که با قدمت ۲۵۰ ساله به عنوان یکی از محصولات شاخص و مزیت‌دار این استان محسوب می‌شود و علاوه بر آورده اقتصادی، بخشی از هویت منطقه است.

وی افزود: برای معرفی این محصول با ارزش کشاورزی و استراتژیک خراسان جنوبی به بازارهای جهانی، تلاش های ارزشمندی از سوی فعالان این عرصه صورت گرفته تا ضمن معرفی این محصول مزیت دار کشاورزی خراسان جنوبی به بازار جهانی ،ارزش غذایی ویژگی ها وفواید آن نیز ارائه شود.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قائن بیان کرد: نمایشگاه مواد غذایی آنوگا آلمان به عنوان برجسته ترین نمایشگاه مواد غذایی جهان از تاریخ ۱۵الی۱۹مهرماه ۱۴۰۲درشهر کلن برگزار شد.

به گفته وی گروه تولیدی وکشاورزی « تروند زعفران » قاینات با حضور فعال خود در این نمایشگاه وارائه زرشک تازه و خشک باغات استان، نسبت به معرفی این محصول با ارزش گام های بلندی برداشته است.

وی بیان کرد: در نمایشگاه مواد غذایی آنوگا آلمان به عنوان بزرگترین و یکی از برجسته ترین نمایشگاه های مواد غذایی جهان ۷۰۰۰غرفه از ۱۰۰کشور مشارکت کردند که حضور شرکت تروند زعفران قاین فرصت مناسبی برای شناساندن محصول زرشک ، نحوه استفاده، ارزش گیاهی ودارویی و غذایی آن به دنیا را فراهم آورد.

کد خبر: ۲۴۹٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha