­رفع مشکل آنتن ندادن تلفن همراه در مترو
مدیرعامل شرکت مترو خبر داد

­رفع مشکل آنتن ندادن تلفن همراه در مترو

درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: فقط در بخش‌هایی از خطوط شش و هفت مترو آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیف است.

به گزارش بازار، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از رفع مشکل آنتن ندادن تلفن همراه در برخی خطوط متروی تهران خبر داد. رفع مشکل آنتن ندادن تلفن همراه درمترو

درستی گفت: با افتتاح خطوط مترو یکی از مواردی که در اولویت قرار می‌گیرد، پوشش مناسب آنتن تلفن همراه است و در روزهای اول ممکن است این مسئله نواقصی داشته باشد، اما مواردی که درباره خطوط قدیمی مطرح می‌شود مانند کاهش آنتن‌دهی درخط چهار باید بررسی شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران افزود: از ایستگاه ارم سبز تا علامه جعفری با توجه به جدید بودن این بخش از مسیر، فقط در قسمت‌هایی از تونل با اختلالاتی درآنتن‌دهی روبرو هستیم.

مسعود درستی گفت: ممکن است ارتباط بی‌سیم به هر علتی قطع شود و در زمان بروز چنین احتمالی، تلفن همراه جایگزین خواهد بود به همین علت پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه برای ما بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران افزود: سعی می‌کنیم به سرعت مشکل آنتن ندادن تلفن همراه را در برخی مسیرهای خطوط مترو حل کنیم و برای این موضوع با شرکت‌ها در ارتباط هستیم.

مسعود درستی افزود: فقط در بخش‌هایی از خطوط شش و هفت مترو که تازه به بهره‌برداری رسیده‌اند، آنتن‌دهی ضعیف است و باید زیرساخت‌های موردنظر فراهم شود و اپراتورها نیز برای گسترش شبکه همکاری لازم را دارند.

کد خبر: ۲۴۹٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha