۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
شهر صائین قلعه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشکل تامین زمین دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

شهر صائین قلعه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشکل تامین زمین دارد

زنجان-اسماعیلی،مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان باقی مانده تایید نهایی شده در شهر صائین قلعه زمین نداریم ومشکل محدودیت الحاق به محدوده با توجه به نوع درجه خاک وجود دارد.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه در شهر صائین قلعه ۸۱۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند،ابراز کرد: در شهر صائین‌قلعه با توجه به پالایش های انجام گرفته ۱۴۸ نفر متقاضی، واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند و زمین برای ۴۸ نفر توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن شهرستان ابهر تحویل داده شده و در سه بلوک مسکن احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به پیشرفت فیزیکی در این سه بلوک اشاره کرد و یاد آورشد: بلوک یک با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال گذشته افتتاح شد و بلوک های بعدی هم با بیش از ۳۰ درصد و ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.

اسماعیلی تاکید کرد: برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان باقی مانده تایید نهایی شده زمین نداریم و مشکل محدودیت الحاق به محدوده با توجه به نوع درجه خاک داریم و اینکه نبود زمین دولتی باعث شده تا در تامین زمین برای متقاضیان باقی مانده مشکل داشته باشیم.

کد خبر: ۲۴۹٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha