۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
مشکلات پارتیا با چاره اندیشی مسئولان قابل رفع است
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گرگان:

مشکلات پارتیا با چاره اندیشی مسئولان قابل رفع است

گرگان- کاظم نژاد، رئیس کمیسیون توسعه، عمران و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مشکلات مجتمع تجاری پارتیا در استانداری بررسی و عنوان شده که با تعامل دوجانبه قابل حل است.

مهران کاظم نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در جلسه استانداری و مدیریت مجتمع تجاری و گردشگری پارتیا در محور ناهارخوران، مشکلات این طرح بررسی و عنوان شد که مشکلات با تعامل دوجانبه طرفین قابل رفع است.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: یکی از موضوعات و دغدغه‌های فراروی این مجتمع تجاری و گردشگری فقدان پارکینگ مناسب و کافی عنوان شده که طبق اعلام مدیران با اهتمام سرمایه‌گذار مقرر است پارکینگی در پیرامون این مجتمع احداث شود.

وی بیان کرد: با جانمایی این پارکینگ بخشی از دغدغه های این مجتمع بزرگ برطرف می شود و سایر مباحث فراروی پارتیا وفق قانون رسیدگی خواهد شد.

کاظم نژاد افزود: براساس رویکرد ابلاغی از استانداری مقرر است تا با همکاری فرمانداری گرگان، شورای اسلامی شهر و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان، ملاحظات این مجتمع تجاری و گردشگری تا قبل از سفر دوم رئیس جمهور به گلستان احصا و برطرف شود.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مجتمع پارتیا یکی از پروژه‌های بزرگ شهر گرگان و حتی استان گلستان تلقی می‌شود که بهره‌برداری و افتتاح آن می‌تواند منافع و دستاوردهای بسیاری را برای اهالی شهر به همراه داشته باشد.

کد خبر: ۲۴۹٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha