۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
فردا؛ آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران

فردا؛ آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی نساجی، ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش می‌یابد.

به گزارش بازار، در این نمایشگاه ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی گردهم می‌آیند و ضمن ارائه توانمندی‌های خود؛ زمینه‌های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم می‌کنند و با یکدیگر به گفتگو و تبادل اطلاعات نوین این صنعت می‌پردازند.

در بیست و نهمین نمایشگاه صنعت نساجی حدود ۱۶۰ شرکت داخلی و ۱۸۰ شرکت خارجی از ۱۱ کشور آلمان، ایتالیا، تایوان، ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، ترکیه، هند، ژاپن، اسپانیا، و چین جدیدترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی را ارائه می‌کنند.

حضور و استقبال کشورهای خارجی از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران IRANTEX به حدی بود که برخی کشورها بصورت سالن اختصاصی در نمایشگاه حضور دارند که چین با یکصد شرکت، هند با ۱۸ شرکت و ترکیه با ۱۲ شرکت در نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی ودوخت و برش، انواع منسوجات خانگی شامل پتو، پارچه‌های رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی، ترمه، لوردراپه، پرده و لوازم و قطعات وابسته، پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس‌های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.

برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه‌های جانبی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است.

در نمایشگاه امسال؛ شرکت‌های دانش بنیان و همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی حضور پررنگی دارند و دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی از ۲۳ تا ۲۶ مهرماه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

کد خبر: ۲۴۹٬۲۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha