۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
درآمد غیرفعال بهترین نوع درآمد در دنیای امروز (کسب در آمد با ۱۰۰ میلیون تومان)

درآمد غیرفعال بهترین نوع درآمد در دنیای امروز (کسب در آمد با ۱۰۰ میلیون تومان)

با ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه خیلی کارها می‌شود کرد. صد میلیون پول زیادیست به شرطی که در جای درست و با ریسک مناسب سرمایه‌گذاری شود به طوری که هم اصل پول حفظ شود.

به گزارش بازار، با ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه خیلی کارها می‌شود کرد. صد میلیون پول زیادیست به شرطی که در جای درست و با ریسک مناسب سرمایه‌گذاری شود به طوری که هم اصل پول حفظ شود و هم سود مناسبی از سرمایه‌گذاری بدست بیاید. خرید اقلام و محصولاتی که نقدشوندگی بالا دارند یکی از بهترین روش‌های حفظ سرمایه است. چیزهایی مثل خودرو یا مسکن یا طلا که در هر شرایطی خریدار مناسبی برای آن‌ها پیدا می‌شود و می‌توان به راحتی آن‌ها را دوباره به پول تبدیل کرد. اما در موضوع کسب درآمد با صد میلیون تومان، هیچکدام از این‌ها مدنظر ما نیستند. خودرو و مسکن را با سرمایه‌های پایین مثل صدمیلیون نمی‌توان تهیه کرد و طلا هم اگرچه با چنین پولی قابل خرید است اما در صورت خرید تنها اصل پول خود را حفظ کرده‌اید و سرمایه تهیه شده برای شما ایجاد درآمد نمی‌کند. در ادامه با ما باشید تا با هم ببینیم اگر بخواهید کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون تومان داشته باشید، راه‌های مناسب چیست؟

درآمد غیرفعال چیست؟

درآمد پسیو یا غیرفعال (passive income) نوعی از درآمد است که در ازای کار و تلاش همزمان و مدام به دست نمی‌آید. شما در هنگام کار برای یک کارفرما یا مغازه داری یا هر شغل مشابه دیگر، تا زمانی که مشغول به کار باشید درآمد به دست می‌آورید و هر زمان که دست از کار بکشید جریان درآمدی‌تان قطع می‌شود. به این حالت درآمد اکتیو یا فعال می‌گویند. اما در مدل درآمدی غیرفعال و هنگام کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه، شما در ازای کار مستقیم پول دریافت نمی‌کنید، بلکه با انجام اقداماتی، شرایطی را فراهم آورده‌اید که حتی هنگام خواب و استراحت هم جریان درآمدی شما برقرار خواهد بود و فقط زمانی که مشغول به کار هستید کسب درآمد نمی‌کنید.

پس درآمد غیرفعال – که برخی به آن درآمد منفعل نیز می‌گویند – درآمدی است که به دست آوردن آن به حداقل تلاش نیاز دارد. این برعکس درآمد فعال (Active Income) است که از یک شغل یا سرمایه‌گذاری تجاری که نیاز به مشارکت فعال دارد، درآمد کسب می‌شود.

توجه داشته باشید که شغل دوم، درآمد غیرفعال حساب نمی‌شود. چراکه بازهم شما فقط زمانی درآمد دارید که کار می‌کنید اما در مدل کسب درآمد با صد میلیون تومان، نیاز به کارکردن دائمی و مستمر ندارید و حتی هنگامی که ظاهراً مشغول کاری نیستید هم درآمد دارید.

در این ویدئو چند پیشنهاد مناسب برای کسب درآمد با صد میلیون تومان یا سرمایه های پایینتر را ملاحظه می کنید. اگر نوجوانی در اطراف خود دارید حتما این ویدئو را ببینید و به او هم نشان دهید

اشتباه نکنید! درآمد غیرفعال و کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون مساوی کار نکردن نیست!

این اشتباه و سوء برداشت ممکن است برای هر کسی پیش بیاید که کسب درآمد با صد میلیون و درآمد غیرفعالی که از آن حرف می‌زنیم بدون کار کردن ممکن است حاصل شود. نه! هیچ نتیجه و هیچ دستاوردی بدون کار و زحمت بدست نمی‌آید. در واقع شما تلاش و زحمت خود را قبل از شروع جریان درآمدی انجام داده‌اید و سپس سیستم مشغول به تولید درآمد برای شما می‌شود و شما صرفاً با مقدار کار اندکی به طور مستمر آن جریان درآمدی را حفظ می‌کنید.

سایت‌های فروشگاهی بهترین مثال برای درک مفهوم درآمد پسیو هستند. شما چند ماه صرف راه‌اندازی و سئوی یک سایت فروشگاهی می‌کنید و سایت شما به مرور کاربران بیشتری جذب و فروش بیشتری ایجاد می‌کند. در نهایت به نقطه‌ای می‌رسید که روزانه با کمی آپدیت محتوا و کارهای سئو، سایت به بقای خود ادامه و در تمام ساعات شبانه روز و طول هفته به صورت خستگی ناپذیر فروش را انجام می‌دهد و شما وقتتان را صرف تحقیقات و خرید اجناس جدید و یا ارسال اقلام فروخته شده می‌کنید.

انواع دسته‌بندی‌های کسب درآمد با صد میلیون در سال ۱۴۰۲

انواع مختلفی از درآمدهای غیر فعال وجود دارد که بارزترین و شاخص‌ترین و بدیهی‌ترین آن‌ها خرید مسکن است اما شما با صدمیلیون شاید حداکثر چند متر بتوانید خانه بخرید! پس این گزینه منتفی ست. سایر انواع دسته‌بندی‌ها در کسب درآمد با سرمایه‌گذاری حداکثر صد میلیونی براساس پیشنهادات مجله تایم یا مجموعه معتبر فوربس، عبارتند از:

  • سرمایه‌گذاری‌های مالی مثل بورس
  • کسب درآمد از انتشار محتوا در اینترنت مثل یوتیوب
  • بازاریابی شبکه‌ای
  • خرید برخی اموال و ماشین آلات و اجاره‌ی آن‌ها به افراد دیگر
  • ...

۵ تا از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون (و به طور کل سرمایه‌ی کم)

در ادامه به تعدادی از بهترین روش‌های کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون و سرمایه‌گذاری با مبلغ کم با تمرکز بر مدل درآمدی پسیو می‌پردازیم. بنابراین اشتغالاتی را بررسی می‌کنیم که پس از سرمایه‌گذاری و شروع کسب و کار، با حداقل وقت‌گذاری و نظارت بتوانند جریان درآمدی خوبی را تأمین نمایند.

فروش دوره آنلاین

در هر زمینه‌ای که مهارت و تخصص فوق‌العاده دارید می‌توانید پس از تدوین یک طرح درس کامل و خلاقانه و صرف کمی هزینه برای تجهیزات ضبط، یک دوره آنلاین ضبط و تدوین کنید. سپس بقیه‌ی سرمایه صرف تهیه بستر فروش و تبلیغات می‌شود. پس از مدتی و از طریق فروش آنلاین دوره، بدون کار مداوم می‌توانید یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون را تجربه کنید. مزیت فوق‌العاده این روش این است که در صورت موفقیت، علاوه بر کسب درآمد، برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ هم انجام داده‌اید و حتی ممکن است فرصت‌های شغلی فوق‌العاده‌ای نیز از این کانال بدست بیاورید.

بلاگ ساختن یا بلاگینگ، روش محبوبی در کسب درآمد با صد میلیون یا پایینتر

هر گونه تولید محتوا به هر شکل که باشد، متنی، صوتی یا تصویری، اگر به صورت منظم و مستمر باشد بلاگ کردن یا بلاگینگ به حساب می‌آید. بلاگ‌سازی از شیوه‌های محبوب کسب درآمد غیرفعال است. شما با تولید محتوای مستمر و منظم هم کار مورد علاقه‌ی خود را پیگیری می‌کنید و هم با شناخت بازار و انتشار محتوا در کانال‌های صحیح و مناسب، به اشکال محتلف درآمد کسب می‌کنید. بسته به محتوایی که می‌سازید، سرمایه مورد نیاز متفاوت خواهد بود اما انواع بلاگ ساختن مثل ویدئوی یوتیوب، پادکست یا ... اغلب با سرمایه زیر ۱۰۰ میلیون قابل انجام است و شما می‌توانید با این روش کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون سرمایه را تجربه کنید.

بنابراین کسب درآمد از یوتیوب، ولاگ ساختن، کسب درآمد از ساخت آثار هنری (فروختن آن‌ها منظور نیست، تولید محتوا از فرآیند ساخت) و تولید پادکست و کسب درآمد از تولید موسیقی و. . همگی می‌توانند مثال‌هایی از کسب درآمد با صد میلیون به شیوه بلاگینگ باشند.

درآمدزایی با وندینگ ماشین یا سایر اشکال فروش هوشمند

یکی از مناسب‌ترین و کم دردسرترین روش‌ها در کسب درآمد با صد میلیون تومان، بهره‌برداری و کسب درآمد از دستگاه وندینگ ماشین است. دستگاه‌های فروش خودکار یا وندینگ ماشین یا آنطور که این روزها معروف شده، دستگاه‌های فروش‌بان! فروشگاه‌های هوشمند بدون فروشنده‌ای هستند که بدون نیاز به حضور مستمر یک نیروی انسانی، اقلام اغلب خوراکی مورد نیاز خریدار را به صورت رباتیک به او تحویل می‌دهند. دستگاه‌های فروش خودکار به طور متوسط روزانه حداکثر دو ساعت زمان نیاز دارند تا به صورت عملکردی باقی مانده و با تمام ظرفیت کار کنند. یک دستگاه فروشبان روزانه حجم زیادی از اجناس را می‌تواند به فروش برساند که با توجه به زمان کمی که برای سرویس و شارژ نیاز دارد، می‌تواند درآمد خوبی از نوع غیر فعال نصیب شما نماید. شما می‌توانید با صد میلیون یک دستگاه وندینگ ماشین را رهن کنید یا با مقدار مبلغ کمی بیشتر، یک دستگاه برای خودتان خریداری نمایید. و برنامه‌ی خودتان در راستای کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون تومان را روی دستگاه وندینگ ماشین خودتان اجرا و پیاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این نوع سرمایه گذاری می توانید به سایت forooshban.com مراجعه و با کارشناسان فروشبان گفتگو کنید.

درآمد غیرفعال بهترین نوع درآمد در دنیای امروز (کسب در آمد با ۱۰۰ میلیون تومان)

ساخت سایت و فروش رپورتاژ آگهی

اگر دستی بر آتش طراحی سایت و سئو داشته باشید، حتماً می‌دانید سایت‌هایی که بواسطه‌ی مطالب جذابشان کاربران و مخاطبان زیادی دارند، از طریق فروش لینک و رپورتاژ و آگهی و ... پول خوبی به جیب می‌زنند. سایت‌های خبری مثل ایسنا و خبرآنلاین یا سایت‌های تخصصی‌تر مثل دیجیاتو و زومیت. شما هم می‌توانید با انتخاب یک حوزه‌ی تخصصی، کم رقابت و پرسرچ و راه‌اندازی یک وب سایت و مهم‌تر از همه با تولید محتوای باکیفیت و به روزرسانی مستمر و مرتب، به مرور کاربران زیادی را وارد سایت خود نمایید. این نوع از کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون تومان برای افرادی که با حوزه‌ی وب آشنا هستند و به آن علاقه دارند عالیست و هزیه‌ی مورد نظر صرف تولید محتوا و تبلیغات اولیه سایت می‌شود تا سایت به بازدهی مورد نظر برسد.

استریمینگ یا لایو استریم، پدیده‌ی جدید کسب درآمد

یک از جدیدترین روش‌های کسب درآمد از فضای مجازی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و ترند شده، استریمینگ بازی یا اجرای لایو بازی در پلتفرم‌های مختلف است. در این روش کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون، شما تمامی صد میلیون (یا شاید کمی بیشتر) را صرف خرید تجهیزات گیمینگ می‌کنید و مشغول به لایو استریم بازی در پلتفرم‌های عمومی مثل یوتیوب یا پلتفرم‌های اختصاصی‌تر مثل توییچ یا یو استریم می‌شوید. در واقع شما مشغول بازی هستید و عده‌ای بازی کردن شما را تماشا می‌کنند. تصور کنید چنین کاری چقدر قابلیت خلاقیت و جذب مخاطب بالایی دارد. ویژگی خوب دیگر در این روش، توانایی بالای نقدشوندگی تجهیزات بازیست که همگی در صورتی که ایراد ظاهری خاصی نداشته باشند به راحتی می‌توانند به پول تبدیل شوند.

سخن پایانی

در کسب درآمد با صد میلیون تومان، فراموش نکنید که هر کسب و کاری ریزه کاری‌ها و ظرأفت‌های خاص خودش را دارد و پیش از هر گونه اقدام و مخصوصا صرف پول، تمامی جوانب کار را بسنجید و با متخصصین هر حوزه مشورت کنید. مطالعه و جستجو در اینترنت را هم فراموش نکنید. یادتان باشد همه‌ی اطلاعات را می‌توانید در اینترنت و یوتیوب پیدا کنید. پس عجله نکنید. رشد پایدار با شیب کم خیلی خیلی بهتر از رشدی ناگهانی ست که فقط به صورت مقطعی اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۲۴۹٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha