۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
۶۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای زنجان هزینه شد
نماینده مردم زنجان و طارم:

۶۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای زنجان هزینه شد

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت:بودجه عمرانی استان زنجان نزدیک ۶۰۰ میلیارد تا یک هزار میلیارد بود که با تأمین منابع مالی دیگر برای گازرسانی روستاها ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شد.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه درآمد استان زنجان از محل مالیات بر ارزش افزوده جهش داشته است، گفت: هیچ شرکتی در استان نداریم که مالیات بر عملکرد آن به دیگر استان‌ها واریز شود.

وی ابراز کرد: استان زنجان در محرومیت‌زدایی و آبرسانی روستایی پیشرو و الگو برای سایر استان‌ها هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،گفت: بودجه عمرانی استان زنجان نزدیک ۶۰۰ میلیارد تا یک هزار میلیارد بود که با تأمین منابع مالی دیگر برای گازرسانی روستاها بیش از ۶۰۰ میلیارد هزینه کردیم.

طاهری با بیان اینکه به سمت سرمایه‌گذاری منبع‌محور نرفتیم، با این حال میانگین سرمایه‌گذاری در استان خوب بوده و بر اساس آمار رسمی در میزان بیکاری پایین‌ترین استان در کشور هستیم، تاکید کرد: وجود یک بیکار نیز پسندیده نیست.

وی افزود: رشد اقتصادی دولت سیزدهم نسبت به رشد نزدیک به صفر در طول ۱۰ سال گذشته خوب بوده و برای ملموس شدن اقدامات باید اول ۱۰ سال گذشته جبران شود و بعد به برنامه جدید پرداخت که رشد اقتصادی با وضعیت فعلی در حد ۴ درصد پیش‌بینی می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از دو محل در استان تولید ثروت و ایجاد اشتغال می‌کنیم که یکی بخش عمومی و منابع خصوصی است و در بخش عمومی وضعیت استان به رتبه ۲۳ ارتقا پیدا کرده و با احتساب مجموع منابع، اعتبارات استان نسبت به میانگین کشوری در نیمه بالا قرار دارد.

کد خبر: ۲۴۹٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کوروش IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 0
      شما همون گاز شهر و قطع نکنید روستا پیشکش لامصب انگار اینجا جنگ