۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
تعهد نهضت ملی مسکن استان سمنان ۶۰ هزار واحد مسکونی است
استاندار سمنان:

تعهد نهضت ملی مسکن استان سمنان ۶۰ هزار واحد مسکونی است

سمنان- هاشمی استاندار سمنان گفت: تعهد ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان سمنان طی چهار سال دولت سیزدهم ۶۰ هزار واحد مسکونی است.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تعهد ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان سمنان طی چهار سال دولت سیزدهم ۶۰ هزار واحد مسکونی است، تاکید کرد: ۳۰ هزار واحد از این بین تنها مختص به شهر جدید ایوانکی است.

وی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در رونق ایوانکی نقش چشم گیری خواهد داشت، افزود: ۳۰ هزار واحد مسکونی دیگر توسط دو اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان و راه و شهرسازی شرق استان سمنان در دست ساخت است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در روستاهای استان هم دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد، بیان کرد: بخشی از مسکن نیز در روستاها و شهرهای استان به صورت خودمالکی و بافت فرسوده و حاشیه شهرها احداث خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در کل استان سمنان در دست احداث است، بیان کرد: از مجموع ۱۹ شهر استان ۱۵ شهر خانه های نهضت ملی مسکن ویلایی احداث می شود چرا که در این شهرها مشکل تامین زمین نداشتیم

وی با بیان اینکه جلسات شورای مسکن استان سمنان دو هفته یکبار برگزار می شود تا روند احداث مسکن دنبال و مشکلات نیز پیگیری شود، بیان داشت: بازدید های میدانی دستگاه های اجرایی و خدماتی مدام از مسکن ملی صورت می گیرد تا مشکلات کاهش یابد.

استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاه های خدماتی مانند آب، برق و ... به صورت جهادی پای کار هستند تا بتوانیم بهتر خدمت رسانی کنیم، گفت: با روند فعلی امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری را در زمینه نهضت ملی مسکن استان سمنان فراهم سازیم چرا که همیت خوبی در این بحث وجود دارد.

کد خبر: ۲۴۹٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha