۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
طوفان الاقصی پاسخ نسل جدید فلسطینیان بر پیکره رژیم غاصب
پیام شهردار تبریز به شهرداران کشورهای اسلامی؛

طوفان الاقصی پاسخ نسل جدید فلسطینیان بر پیکره رژیم غاصب

تبریز- شهردار تبریز طی نامه ای به شهرداران کشورهای اسلامی ضمن ابراز همدردی نسبت به شهادت تعدادی از شهروندان مظلوم فلسطینی در حملات رژیم غاصب صهیونیستی، مقاومت جانانه و بی‌سابقه اخیر را ستود.

به گزارش بازار، در نامه یعقوب هوشیار شهردار تبریز خطاب به شهرداران کشورهای اسلامی آمده است: ملت فلسطین که دهه‌ها در زیر فشار دشمن صهیونیستی، مورد ظلم و ستم قرار گرفته و هزاران شهید در دفاع از خاک اسلام تقدیم کرده است، امروز نسل جدید و جوان چنان طوفانی به پا کرده است که باعث غرور ملت مسلمان به ویژه مردم ایران و تبریز شده است.

هوشیار در ادامه با بیان اینکه مردم تبریز به عنوان شهر مسلمان و خواهر خوانده غزه، ضمن ابراز همدردی نسبت به شهادت تعدادی از مردم در حملات رژیم غاصب صهیونیستی، این مقاومت جانانه و بی‌سابقه "طوفان الاقصی" را می‌ستایند، افزود: آرزوی قلبی ما، پیروزی برادرانمان در فلسطین و غزه بر دشمن غاصب صهیونیستی است.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت فلسطین سال‌ها در زیر فشار ددمنشانه دشمن غاصب صهیونیستی، مورد ظلم و ستم قرار گرفته و هزاران شهید در راه دفاع از خاک اسلام تقدیم کرده است.

یعقوب هوشیار خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم این طوفان سهمگین، حرکتی غرور آفرین و برخاسته از فرزندان قهرمان و شجاع ملت فلسطین بوده و تا فروپاشی بنیان رژیم پوشالی و کودک‌کش اسرائیل ادامه خواهد یافت و به زودی شاهد تزلزل دائمی و شکست رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف سیاسی و نظامی خواهد شد.

شهردار تبریز ضمن ابراز امیدواری به آزادی قدس شریف گفت: امیدواریم، قدس شریف به دست ملت بزرگ فلسطین آزاد گشته و با حضور در مسجد الاقصی، در کنار هم در قدس نماز اقامه کنیم که این روز به شدت نزدیک است.

کد خبر: ۲۴۸٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha