۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
بازنگری در روش تامین نهاده‌های کشاورزی یک ضرورت است| تولیدکنندگان را بی انگیزه نکنیم
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

بازنگری در روش تامین نهاده‌های کشاورزی یک ضرورت است| تولیدکنندگان را بی انگیزه نکنیم

گرگان- منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بازنگری در نحوه تامین و توزیع نهاده‌های کشاورزی گفت: باید مدلی پیش‌بینی‌پذیر در حوزه نهاده‌های کشاورزی ترسیم شود.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: سفر دوم آیت الله رئیسی به استان گلستان فرصت مغتنمی است تا بتوانیم برای پروژه‌های نیمه تمام و مباحث مرتبط با حوزه زیرساخت‌ها اعتبارات مناسبی را جذب کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تلاش کنیم تا تقاضاهای متکثر و فراوانی نداشته باشیم بلکه به دنبال چند اولویت شاخص در حوزه ارتقای سطح زیرساخت‌ها در استان گلستان باشیم.

وی گفت: مباحث مرتبط با صنایع غذایی و تامین نهاده‌ها یکی از موضوعاتی است که باید برای آنها چاره‌اندیشی شود؛ در حال حاضر بی‌ثباتی قیمت در بازار نهاده‌ها با فراز و نشیب‌های مشهودی همراه است که این امر انگیزه تولیدکنندگان را کاهش می‌دهد.

منتظری ادامه داد: در سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین در دیدار با وزیر کشاورزی پیشنهاد شد تا با ترسیم مدلی پیش بینی پذیر بتوانیم بازار نهاده‌های کشاورزی را به ثبات معقولی برسانیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام دغدغه تولیدکنندگان باید به ارتقای کیفیت و سهولت در توزیع تولیدات متمرکز شود و نه اینکه دغدغه تامین و خرید نهاده‌های مورد نیاز خود را داشته باشد.

کد خبر: ۲۴۸٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha