۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
شهرستان آبادن معضل آب شرب دارد/ اعتراض به وزیر نیرو
نماینده مردم آبادان در مجلس:

شهرستان آبادن معضل آب شرب دارد/ اعتراض به وزیر نیرو

آبادان- محفوظی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: کل حوزه انتخابی آبادان درگیر معضل آب شرب است و آبرسانی با تانکر برای چوئبده، تنگه‌ها و دهستان نصار راهکار موقت بوده که در حال اجرا است.

سیدمجتبی محفوظی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم اکنون مشکل آب کشوری است و نه تنها در خوزستان بلکه بسیاری از استانها، شهرستان‌های کشور و روستاها از نظر آب با مشکل مواجه هستند که استان زرخیر خوزستان، شهرستان آبادان و روستاهای این حوزه را نیز شامل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از از روز اول که انتخابات به پایان رسید پیگیر موضوع آب آبادان و روستاهای این شهر بودیم، افزود: «روستای سید حسن حکیم» یکی از روستاهای اولیه بود که پیگیری کردیم زیرا مردم این منطقه از معضل بی آبی رنج می‌برند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همراه جلیل مختار، یکی از نماینده‌های مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به اهواز رفتیم و امتیازات و تجهیزاتی از رئیس وقت آبفار استان گرفته شد ولی کافی نبود و مجددا پیگیری کردیم.

محفوظی با اشاره به انتقادات صورت گرفته در روزهای آغازین مجلس نسبت به وزیر نیرو، تصریح کرد: در صحن علنی مجلس در خصوص بی آبی و حق آبه استان خوزستان و همچنین انتقال آب این استان به استان‌های دیگر سخنان و اعتراضاتی مطرح کردم.

وی کل حوزه انتخابی آبادان را درگیر معضل آب شرب عنوان کرد و گفت: با معاون وزیر نیرو نشستی صورت گرفت و مطالباتی را نیز مطرح کردیم؛ دستورات و امتیازات خوبی برای شهرستان آبادان گرفتیم ولی کافی نیست و هم اینکه نیاز به زمان است که به سرانجام برسد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص راهکار موقت رفع معضل آب شرب مناطق محروم شهرستان آبادان، توضیح داد: آبرسانی با تانکر راهکار موقت است که در چوئبده، تنگه‌ها و دهستان نصار صورت پذیرفت و همچنان نیز در حال اجرا است.

کد خبر: ۲۴٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha