۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
راه اندازی فرودگاه مهران در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

راه اندازی فرودگاه مهران در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: با توجه به نیازهای مرز مهران در زمینه توسعه زیرساخت ها، راه اندازی فرودگاه مهران می بایست به صورت ویژه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

علی‌اکبر بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به اینکه فرودگاه مهران بیش از ۶۰ سال پیش و به منظور استفاده از هواپیماهای سم‌پاش مورد استفاده قرار گرفته، اکنون با منسوخ شدن استفاده از این نوع هواپیماها، علیرغم پیگیری‌های فراوان اقدام عملی و مناسبی در خصوص استفاده از ظرفیت این مکان برای راه اندازی پروازهای مسافرتی صورت نگرفته و راه اندازی فرودگاه مهران باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس مازاد بر ۲۰ سهمیه استان، با توجه به مشکلات عدیده و کمبود شدید اتوبوس در ایلام دیگر مطالبات مردم از وزات راه و شهرسازی است.

نماینده ایلام افزود: همچنین با توجه به بافت فرسوده شهر ایلام و ضعف شدید زیرساخت‌ها در مناطق مختلف استان، خواستار اختصاص پنج هزار تن قیر رایگان به منظور آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر با اولویت مناطق آسیب پذیر هستیم.

بسطامی با اشاره به تردد میلیونی زائر عتبات عالیات از طریق ایلام، تعداد بسیار کم پروازهای تنها فرودگاه استان، مشکلات تهیه بلیط، لغو و تاخیر مکرر پروازها راز دیگر مشکلات است.

کد خبر: ۲۴۸٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha