۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
۶۰۰۰ پرونده فرار مالیاتی در همدان شناسایی شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان:

۶۰۰۰ پرونده فرار مالیاتی در همدان شناسایی شد

همدان - مدیر کل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه در ستاد درآمد این استان کمیته مبارزه با فرار مالیاتی تشکیل شده است، گفت: سال گذشته شش هزار پرونده فرار مالیاتی در همدان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید ناصر محمودی ظهر پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی برگزار شد در رابطه با شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در استان همدان اظهار کرد: اقدامات بر اساس برنامه راهبردی سه ساله استان همدان در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی پیگیری می‌شود و برخی از پروژه‌های در مرحله صدور مجوز هستند.

وی با بیان اینکه فهرست فرصت سرمایه گذاری خارجی در سایت اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان قرار گرفته است، ادامه داد: سال‌های گذشته ۵۸ فرصت و سال ۹۸ و ۹۹ بین ۵۶ تا ۶۰ فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده است.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه ۳۰ فرصت سرمایه گذاری در سال گذشته با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی نهایی شد، افزود: این ۳۰ فرصت در زمینه‌های مختلف از جمله تولید الکل، تولید الیاف شیشه، تولید ملزومات بهداشتی، ایجاد گاوداری صنعتی، فرآوری سیب زمینی به شکل فرنچ فرایز، ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی، احداث و تجهیز شهرک سلامت در شهرستان بهار، ایجاد مجتمع اقامتی سه ستاره، ایجاد ظرفیت گردشگری در چهار منطقه همدان، ساخت هتل پنج ستاره، احداث نیروگاه خورشیدی و مواردی از این قبیل است.

وی در ادامه به ۱۰ مورد از فرصت‌های سرمایه گذاری شناسایی شده با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان همدان برای سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: فرآوری گیاهان دارویی، فرآوری دولومیت، ایجاد منطقه گردشگری علیصدر و گاماسیاب، فرآوری سیب زمینی، ایجاد زنجیره تولید تخم مرغ، واحد پرورش مرغ تخم گذار، کارخانه خوراک دام، ایجاد شهرک سلامت در همدان، ساخت باغ ویلا در همدان با مشارکت ترکیه‌ای‌ها، خودرو سنگین و فروسلیس کلسیم در ملایر فرصت‌های سرمایه گذاری شناسایی شده برای سال‌جاری هستند که امیدواریم نهایی شود.

محمودی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری برنامه‌هایی تدوین شده و عوامل اثر گذار داخلی و خارجی در حوزه کسب و کار شناسایی شده است، بیان کرد: در رابطه با جذب توریسم جلساتی برگزار شده و فرصت‌های سرمایه گذاری برای احداث هتل پنج ستاره، ایجاد تفریحگاه فرهنگی و ورزشی، ساخت باغ ویلا با مشارکت شرکت ترکیه‌ای برای احداث باغ ویلاها اعلام و مذاکراتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری استان همدان در چهار شاخص گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن، راه و خدمات ساختمان شناسایی شده و در سایت اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان همدان قرار خواهد گرفت، افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری استان در سال ۹۹ احصا و لیست قوانین مخل کسب و کار شناسایی و به مرکز ارسال شده است.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان همدان همچنین با بیان اینکه در ستاد درآمد استان همدان کمیته مبارزه با فرار مالیاتی تشکیل شده است، گفت: سال گذشته شش هزار پرونده فرار مالیاتی در استان همدان شناسایی شد که در اختیار اداره کل امور مالیاتی قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۴٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha