۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
رفع تعهد ارزی به ابر چالش حوزه صادرات تبدیل شده است 
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان:

رفع تعهد ارزی به ابر چالش حوزه صادرات تبدیل شده است 

گرگان- صفوی، رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان گفت: برگشت ارز و تعهد ارزی یک چالش اساسی است که همه تجار با آن مواجه هستند.

سعید صفوی در حاشیه دومین جلسه کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: برگشت ارز و تعهد ارزی مسئله ای اساسی است که تجار با آن مواجه هستند و این موضوع بارها از طریق کمیسیون و شورای گفتگو به دولت انتقال داده شده است.

وی افزود: عدم وجود زیر ساخت ها در منطقه آزاد اینچه برون یکی دیگر از چالش های پیش روی فعالان اقتصادی است.

رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان گفت: استاندار گلستان اهداف صادراتی استان را تعیین کرده و ابزار تحقق این اهداف هم از سوی فعالان اقتصادی مطالبه گری شده است و قرار بر این شد تا دستگاه های متولی و اجرایی نهایت همکاری را در تسهیل صادرات داشته باشند.

وی گفت: نمایشگاه «ایران پروژه» در چهار محور نفت و گاز، راه و ساختمان، آب و برق و صدور خدمات فنی و مهندسی، ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در عشق آباد برگزار می‌شود.

صفوی ادامه داد: در سفر اخیر هیئت اقتصادی گلستان به ترکمنستان، موضوع روادید و رفع مشکلات ویزای تجار ایرانی و همچنین تجارت چمدانی مطرح شد که طرف ترکمنستانی قول داد این موضوعات را بررسی کند.

رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان در خاتمه گفت: کمیسیون مشترک صادرات ایران و ترکمنستان هم ماه آینده در عشق آباد برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۸٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha