۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
بررسی لایحه کاهش ساعات اداری و تعطیلی شنبه‌ها در صحن علنی بعد از برنامه هفتم
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد

بررسی لایحه کاهش ساعات اداری و تعطیلی شنبه‌ها در صحن علنی بعد از برنامه هفتم

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس گفت: با اعضای هیات رئیسه مجلس هماهنگی شده است که بعد از رسیدگی به لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه لایحه موضوع کاهش ساعات اداری با فوریت در صحن علنی مجلس بررسی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی، نماینده مردم درود و ازنا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نهایی و تصویب لایحه موضوع کاهش ساعات اداری و تعطیلی شنبه‌ها در کمیسیون و ارسال آن به هیات رئیسه مجلس، این لایحه در نوبت رسیدگی قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: لایحه ساماندهی تعطیلات آخر هفته از ابتدا به صورت عادی به مجلس آمده بود، گزارش کمیسیون نهایی و تحویل هیات رئیسه مجلس شده و در انتظار رسیدگی در صحن علنی بود. به جهت اینکه لایحه عادی بود و با توجه به ماده ۱۰۰ آئین‌نامه داخلی، امضای ۱۱۱ نفر از نمایندگان اتخاذ شد که در خارج از نوبت رسیدگی و با اعضای هیات رئیسه مجلس هماهنگی شده است که بلافاصله بعد از رسیدگی به لایحه برنامه پنج ساله هفتم با فوریت در صحن بررسی شود.

گودرزی تاکید کرد: با توجه به اینکه تاثیر این قانون به صورت عینی و کوتاه مدت روی زندگی میلیون‌ها انسان در شهرستان‌ها منعکس خواهد شد؛ درخواست ما این است که هیات رئیسه بررسی و تصویب آن را تسریع کنند. به ویژه اینکه در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است اما کل کشور پنجشنبه‌ها روز اداری است و کارمندان باید حضور پیدا کنند؛ این تناسب بر قرار و این تدبیر زودتر اتخاذ شود.

کد خبر: ۲۴۸٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha