۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
مالیات باید از مصرف ‌کنندگان در هنگام خرید کالا دریافت شود
نماینده سیرجان و بردسیر:

مالیات باید از مصرف ‌کنندگان در هنگام خرید کالا دریافت شود

کرمان- نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به اینکه مالیات باید از مصرف ‌کنندگان در هنگام خرید کالا دریافت شود، گفت: مجلس و دولت به دنبال کاهش مالیات تولیدکنندگان هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌ عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌ اتیلن ایران، شهباز حسن‌ پور در دیدار با محمدرضا بهشتیان رئیس هیئت‌ مدیره و سید محمد حسین میرنجفی‌ زاده دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌ اتیلن ایران در دفتر این انجمن؛ ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: امیدواریم سازمان امور مالیاتی نیز بتواند زیر ساخت‌ های لازم را در این زمینه هر چه سریع ‌تر تامین کند.

وی تصریح کرد: مالیات باید از مصرف ‌کنندگان در هنگام خرید کالا دریافت شود تا تولیدکنندگان و کسبه دچار مشکل با امور مالیاتی نشوند و به‌ زودی در راستای مصوبه مجلس همه چیز قانونمند می‌ شود، امور مالیاتی نیز باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که پیگیری مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌ گذاران عرصه‌ های مختلف صنعت را رسالت خود می‌ دانیم، گفت: در این راستا بسیار جدی هستیم تا اشتغال و تولید در کشور شتاب بیشتری گیرد.

حسن پور ابراز داشت: مجلس در حمایت از تولید عزم جدی دارد و کارهای خوبی نیز تاکنون در این زمینه صورت ‌گرفته و همچنان روند تسهیلگری ادامه دارد تا به تولید و اشتغال و اقتصاد کمک شود.

وی اضافه کرد: باید قدردان همه افرادی باشیم که ثروت و سرمایه‌ های ارزشمند خود را در بخش تولید به کار گرفته ‌اند و با منابع مالی خود ایجاد اشتغال کرده ‌اند، ما نیز در تسهیلگری و وضع قوانین کارآمد و حمایت از تولید جدی هستیم و امیدواریم چالش ‌های این عرصه را برطرف کنیم.

کد خبر: ۲۴۸٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha