۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
جزییات واردات خودروی خارجی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران
مدیر کل گمرکات بوشهر در گفت و گو با بازار مطرح کرد:

جزییات واردات خودروی خارجی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

بوشهر- سلیمانی مدیر کل گمرکات استان بوشهر، آخرین جزییات واردات خودروی خارجی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را تشریح کرد.

علی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: گمرک استان بوشهر دارای ۱۴ شعبه در سطح استان است و صادرات و واردات کالا از این مراکز با شتاب مناسبی انجام می شود.

وی افزود: گمرکات استان بوشهر به ۵۵ کشور جهان صادرات و واردات دارند و امسال از لحاظ حجم و ارزش، میزان صادرات از گمرکات استان بوشهر افزایش یافته است.

مدیر کل گمرکات استان بوشهر از صادرات ۱۵ میلیون تن کالا از گمرکات استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۱۵.۲ میلیون تن کالا به ارزش ۵.۷ میلیارد دلار از گمرکات استان بوشهر صادر شده است.

سلیمانی تصریح کرد: امکانات نرم افزاری و سخت افزاری گمرکات رشد محسوسی داشته و این مساله موجب تسهیل صادرات و واردات کالاهای مختلف شده است.

سلیمانی: هر کدام از بازیکنان تیم ملی، تنها مجوز واردات یک دستگاه خودرو خارجی را دریافت کرده اند که البته باید حقوق دولتی و هزینه معمول گمرکی را پرداخت کنند

وی به آخرین وضعیت واردات خودروهای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: هر کدام از بازیکنان تیم ملی، تنها مجوز واردات یک دستگاه خودرو خارجی را دریافت کرده اند که البته باید حقوق دولتی و هزینه معمول گمرکی را پرداخت کنند.

مدیر کل گمرکات استان بوشهر ابراز داشت: تاکنون ۳۲ مجوز ورود خودروهای خارجی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صادر شده، که البته فقط ۲۱ خودرو وارد بوشهر شده و ۱۱ خودرو نیز در انتظار ورود هستند.

سلیمانی بیان کرد: از ۲۱ خودروی خارجی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که وارد گمرک بوشهر شده اند، ۱۳ خودرو ترخیص و ۸ خودرو در حال تشریفات گمرکی هستند.

وی اضافه کرد: ۱۱ خودروی دیگر نیز ممکن است از طریق سایر گمرکات وارد شوند و یا از طریق گمرکات استان بوشهر وارد و ترخیص شوند.

سلیمانی اطمینان داد تمام خودروهای ملی پوشان بر اساس قانون، هزینه های گمرکی و دولتی را به طور کامل و همانند سایر افراد پرداخت می کنند.

کد خبر: ۲۴۸٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha