۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
خرید و فروش دیگنیتی

خرید و فروش دیگنیتی

دیگنیتی یکی از خودروهای نسبتا گران حال حاضر جاده‌های ایران است.

به گزارش خبر گزاری‌ها، دیگنیتی یکی از خودروهای نسبتا گران حال حاضر جاده‌های ایران است. یک کراس‌اوور با آپشن‌های مناسب و قدرت موتور عالی که توسط گروه بهمن وارد و مونتاژ می‌شود. در سال‌های اخیر، بازار خرید و فروش دیگنیتی دست دوم نیز داغ بوده است. بازاری که با توجه به گرانی خودرو، به راهکار اصلی معامله‌ی این کالا تبدیل شده است. اما خرید و فروش دیگنیتی مخاطرات مالی و حقوقی بسیاری، هم برای خریدار و هم برای فروشنده دارد. در این مقاله، این خطرات را بررسی کرده و سپس به معرفی امن‌ترین پلتفرم برای فروش یا خرید دیگنیتی می‌پردازیم. با ما همراه شده و این کراس‌اوور محبوب را امن‌تر معامله کنید.

خطرات خرید و فروش دیگنیتی

مهم‌ترین خطری که فروشنده یا خریدار دیگنیتی را در بازارهای سنتی یا حتی وب‌سایت‌های آگهی آنلاین تهدید می‌کند، فعالیت دلال‌هاست. در این بازارها آنها تقریبا همه‌چیز را در دست دارند. با مراجعه به بازارهای حضوری می‌توانید مطمئن باشید که بیشتر افرادی که با آنها برخورد می‌کنید، احتمالا دلال هستند.

خطر اصلی معامله با این افراد، خطر مالی است. آنها معمولا در تیم‌های چندنفره در قالب فروشنده و خریدارهایی عمل می‌کنند که ظاهرا یکدیگر را نمی‌شناسند. سپس، یکی از پس دیگری مقابل شما ظاهر می‌شوند و با بازار گرمی، ارائه‌ی پیشنهادهای بالاتر یا پایین‌تر و درنهایت دبه کردن، شما را به‌عنوان خریدار به بالاترین رقم و به‌عنوان فروشنده به پایین‌ترین عدد راضی می‌کنند.

دلال‌ها همچنین بسیار خوب می‌دانند که چطور ارزش دیگنیتی شما را به بهانه‌ی کوچکترین ایراد، به‌شدت پایین بیاورند یا ظاهر آن را بسیار بهتر از باطنش نشان دهند. آنها در تنظیم مفاد قرارداد و قول‌نامه به نفع خود نیز ماهر هستند. این خطرات برای خودرویی مانند دیگنیتی که بازار خرید و فروشش به‌اندازه‌ی خودروهای پرتیراژ پررونق نیست، دوچندان می‌شوند.

دشواری کارشناسی فنی و هزینه‌های بالای آن و لزوم صرف وقت بسیار برای یافتن خریدار یا فروشنده از دیگر مشکلات معامله‌ی این خودرو هستند.

راهکارهای همراه مکانیک برای خرید و فروش دیگنیتی

خرید و فروش دیگنیتی

شرکت همراه مکانیک در سال‌های اخیر، به‌عنوان یکی از بهترین بازارهای خریدوفروش آنلاین خودرو و نیز مرجعی برای تعیین ارزش این کالا، موردتوجه قرار گرفته است. اما خدمات این وب‌سایت چطور به رفع چالش‌های خرید دیگنیتی و فروش آن منجر شده‌اند؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

مزایای خرید دیگنیتی از همراه مکانیک

مهم‌ترین مزیت خرید دیگنیتی از همراه مکانیک، حذف واسطه‌ها از سر راه خریدار است. این وب‌سایت، به‌عنوان یک مرجع معتبر، وظیفه‌ی برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده دیگنیتی را بازی می‌کند. به‌این‌ترتیب، خریدار می‌تواند مطمئن باشد که خودروی دیگنیتی موردنظرش، از نظر حقوقی، مشکلی ندارد و ارزش‌گذاری آن بدون درنظر گرفتن سود دلال‌ها انجام شده است.

یکی از مهم‌ترین خدمات همراه مکانیک نیز فروش خودرو به‌صورت کارشناسی شده است. خدماتی که در مورد دیگنیتی، اهمیت دوچندانی دارد، چراکه اساسا تعداد کارشناسانی که بتوانند این خودروی خارجی و نسبتا جدید را به شکل مطمئن کارشناسی کنند، کم است. علاوه بر این، خریدار، می‌تواند از هر تعداد دیگنیتی بازدید کند، اما درنهایت و پس از قطعی شدن تصمیمش، تنها یک بار هزینه‌ی کارشناسی پرداخت کند. هزینه‌ای که از ابتدا به او اعلام شده و به نسبت نرخ‌های بازار، پایین‌تر است. وضعیت فنی، حقوقی و بدنه‌ی خودرو در قالب گزارشی به خریدار دیگنیتی ارائه شده و از سوی همراه مکانیک، تضمین شده است.

گستردگی بازار و تعدد بالای آگهی‌های دیگنیتی، امکان دریافت بیمه بر روی خودروهای دست دوم و عدم نیاز به تماس شخصی با فروشنده، از دیگر مزایای خرید دیگنیتی از همراه مکانیک هستند.

مزایای فروش دیگنیتی در همراه مکانیک

خرید و فروش دیگنیتی

حذف دلال‌ها از فرآیند معامله‌ی دیگنیتی، به نفع فروشنده‌ی این خودرو نیز خواهد بود. فروش دیگنیتی در همراه مکانیک با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت هم برای فروشنده و هم برای خریدار انجام می‌شود. فروشنده می‌تواند مطمئن باشد که تنها معیار ارزش‌گذاری دیگنیتی او وضعیت فنی، بدنه، حقوقی و قیمت روز این خودرو و نه سود دلال‌هاست.

از سوی دیگر، صاحب دیگنیتی نیز مانند خریدار، مطمئن است که هدف سوءاستفاده‌ی حقوقی دلال‌ها واقع نخواهد شد. کارشناسان حقوقی همراه مکانیک، طرفین معامله را در تمامی مراحل اداری همراهی کرده و بر صحت حقوقی معامله نظارت می‌کنند.

مزیت دیگر فروش دیگنیتی در همراه مکانیک، تسریع فرآیند فروش است. به‌طوریکه صاحب خودرو، بدون اینکه مجبور به ترک دیگنیتی ارزشمند خود در بنگاه‌ها شود، می‌تواند تا روز آخر سوار آن شود. او مجبور نیست روزانه به تماس‌های متعدد پاسخ دهد و درعین‌حال مطمئن است که آگهی فروشش، روزانه توسط عده‌ی زیادی بازدید شده و کارشناسان همراه مکانیک، به تماس‌های مشتریان پاسخ می‌دهند.

سخن آخر درباره خرید و فروش دیگنیتی

هرچه ارزش خودرو بیشتر باشد، خریدوفروش آن نیز دشوارتر است. این موضوع را می‌توانیم به‌خوبی در مورد خودرویی مانند دیگنیتی احساس کنیم. دشواری‌های معامله‌ی این خودرو عمدتا مربوط به فعالیت افراد سودجو و بازار محدودتر آن است. وب‌سایت همراه مکانیک با راه‌کارهایی مانند کارشناسی فنی و حذف واسطه‌گری‌ها در حال حاضر، بهترین راهکار خرید دیگنیتی یا فروش این خودرو محسوب می‌شود.

منبع: خرید و فروش دیگنیتی با بهترین شرایط بازار

کد خبر: ۲۴۸٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha